Görüş Ve Önerileriniz

Email Yoluyla Bize Ulaşın

16 Tem 2013

Primadonnalarla FTIsland Üzerine Röportaj #21: Ümmügülsüm Bilge

Primaginative


1. Kısaca kendinizi tanıtır mısınız?
Ü: 21 yaşındayım. İstanbul'da oturuyorum. Bolu'da tıp fakültesinde okuyorum.

2. FTIsland’ı ilk ne zaman ve nasıl tanıdınız?
Ü: Yaklaşık 9 ay önce Jang Geun Suk'un saç stili yüzünden izlememekte direttiğim You Are Beautiful'u izleyerek önce Lee Hong Ki, sonra FTIsland hayranı oldum. FTIsland'ı sevmeye başlamamı sağlayansa canlı bir "I Hope" performansıydı.

3. En çok beğendiğiniz hazine hangisi ve neden? Onun hakkındaki düşünceleriniz nelerdir?
Ü: Benim hazinem Choi Min Hwan Utangaçlığı, şirinliği, hareketleri, içtenliği her şeyini çok seviyorum. Çok şey istemiyorum, sadece yakından görsem benim için dünyalara bedel.

4. FTIsland’la ilgili unutamadığınız bir anınız var mı? Varsa nedir?
Ü:  Türkiye'de Music Bank gerçekleşeceği ;ama grupların henüz belli olmadığı açıklandığında kendisi de bir Korecan ve Primadonna olan küçük kız kardeşim "FTIsland gelecek, içime doğdu." demişti. Bense yoğun programları yüzünden gelmelerinin imkansız olduğunu düşünmüştüm. Music Bank'e gelecek gruplar açıklandığında ilk kardeşim öğrendi ve odama "Abla abla abla abla!!!" diye çığlık atarak geldi. O anda anladım onların geleceğini. Dakikalarca kardeşimle zıplayıp sevinçten ağladık. O anki sevincimi ömrümün sonuna kadar unutmayacağım.

5. Primadonna olmanın iyi ve kötü yanları nedir sizce?
Ü: İyi yanı onların müthiş müziklerini dinlemek. Kötü yanıysa bu kadar çok sevmeme rağmen muhtemelen asla tanışamayacak olmam.

6. En sevdiğiniz FTIsland şarkıları nedir?
Ü: Bu aralar favorim "Sunshine Girl". Onun dışında; I Hope, I Wish, Neverland, Severely, Love Sick... Bu liste böyle uzar gider.

7. Sahip olduğunuz veya kendinizin yaptığı FTIsland eşyaları var mı? Varsa neler?
Ü: Henüz yok ama bir şeyler yapmayı çok istiyorum.

8. Bir müzik grubu olarak bakıldığında FTIsland’ı hangi kelimelerle tanıtırsınız?
Ü: Çılgın, neşeli, yetenekli, mükemmel, etkileyici... Bence onlar çok renkli. Her ruh halime uygun müzikleri var. En çok da bu yüzden seviyorum onları. Hong Ki'nin sesi gerçekten çok güzel ve etkileyici. Birlikte çok güzel işler başarıyorlar.

9. FT'urkey Primadonna hakkındaki düşünceleriniz nelerdir?
Ü: Emekleriniz için teşekkür ediyorum, bu işlerle uğraşmak eminim kolay değildir. Röportaj için de ayrıca teşekkür ederim :))) İnşallah gelecekte hep beraber daha aktif oluruz. Mesela Music Bank'te.

10. Diyelim ki FTIsland şu an bizi dinliyor, onlara ne demek isterdiniz?
Ü: Asla ayrılmayın, bizi bu güzellikten mahrum etmeyin. Türkiye'ye daha sık gelin, hep gelin, çok gelin. Gelmişken birkaç şarkı söyleyip gitmeyin. Fan meeting yapın, imza günü yapın. Min Hwan tatlı gülüşünü asla kaybetme, You are my Sunshine Boys, fighting!!!

|Röportajcı: PrimadonnaWorld
|Editör: Primaginative
|Foto cr. jongjaeki
|FT'urkey Primadonna

Primaginative

FTISLAND'ın Türkiye'deki hayranlarına en doğru ve en güncel bilgileri ulaştırmak amacıyla açılmış internet sitesi

By Tüm hakları saklıdır. FTurkey Primadonna