Görüş Ve Önerileriniz

Email Yoluyla Bize Ulaşın

15 Tem 2013

Lee Hong Ki ve Fujii Mina’nın “We Got Married Global Edition”daki Son Buluşması

FTISLAND Turkey

Sports World'e göre Lee Hong Ki ve Fuji Mina , We Got Married Global Edition" deki evlilik hayatlarının son bölümünü çektiler.

Hong Ki ve Fuji Mina , son beraber yiyecekleri yemek için kızarmış tavuk yaptılar. Çünkü , Hongki'nin canı uzun zamandır tavuk çekiyordu. Mina yemeği hazırlarken Hong Ki , Mina'nın hazırladığı kağıt parçalarını aramak için evin içinde dolandı. Ve onun el yazması mektuplarından dolayı duygulandı.
Mina'nın mektubunun bir dizesinde " Yanımda olmadığında bile `Bir kocam var.` diyebildiğim için sevinçliydim." yazıyordu.
İlk buluştukları kafeye bile gittiler. Hongki , bir röportajında " Bu şekilde , şu şekilde farklı yapabilirdim diye düşünüp durdum. Kötü hissediyorum. Çünkü ona,  bir erkeğin ona davranmasını istediği şekilde davranabilirdim. 
Mina da şunları söyledi : "Garip ama ilk gün ile ilgili her şeyi çok net bir şekilde hatırlıyorum. Onunda öyle hissetmesinden ötürü sevinçliyim.
Birlikte bir film izleyerek programa veda ettiler. Hong Ki'nin son etkinliğinde , Mina gözyaşlarına boğuldu.
Sizler Fuji ve Mina hakkında ne düşünüyorsunuz?

**Siteden yazı çıkarmak yasaktır!

Kaynak : soompi
Çeviri : Bubu@FTurkey_Pri

FTISLAND Turkey

FTISLAND'ın Türkiye'deki hayranlarına en doğru ve en güncel bilgileri ulaştırmak amacıyla açılmış internet sitesi

By Tüm hakları saklıdır. FTurkey Primadonna