Görüş Ve Önerileriniz

Email Yoluyla Bize Ulaşın

5 May 2013

[Seunghyun/Söyleşi] Kore Müzikali ''Summer Snow'' Kadrosu

FTISLAND Turkey
Soru: Summer Snow'dan teklif aldığında neler hissettin?

Seunghyun: Onur duydum.Hazırlıklar konusunda gerçekten heyecanlıyım ve aynı zamanda yeni ekiple çalışmak için sabırsızlanıyorum.

Soru: Rolünü almış bulunuyor musun?

Seunghyun: Evet. Jingha karakterini üstleniyorum.

Soru: Senaryoyu okuduğunda en aklında kalan sahne hangisi oldu?

Seunghyun: Jingha ve Soruhi ''Summer Snow''da denize düşen karı izlemek için sözleşiyorlardır.Ama sonra Jingha'nın başına bir kaza geliyordu… Aklıma kazınan sahne final sahnesi oldu.

Soru: Kendini o sahneyi canlandırırken hayal edebiliyor musun?

Seunghyun: Henüz değil^^

Soru: Jingha'yı nasıl oynamak istiyorsun?

Seunghyun: Bu kez, üçlü kadro Jingha'yı canlandırıyor ve bence üçümüzde rolde aynı mizacı yakaladık.Kadroya alınmama karar verilmeden önce orjinal filmini izlemiştim. Karakterle benzerliklerimiz var.Jingha'nın neşeli bir yaradılışı var, aynı benim gibi. Jingha da 22 yaşında yani benimle yaşıt.Bizim kendine has karakteristik jenerasyon tarzımız ve rol oynama biçimimiz var.

Soru: En son Jack The Ripper müzikalinde yer almıştın değil mi? Bu tecrübenden yararlanabilecek misin?

Seunghyun: Pek sayılmaz. Kişilik anlamında dağlar kadar fark var.En son seyircinin önünde hem dans edip hem de oynamak çok zordu.Ama bu ikinci olacak o yüzden güven kazanıyor olduğumu düşünüyorum.

Soru: Bu rolle ana bağlantın nedir?

Seunghyun: Jingha'nın bazı huylarını kendime huy ediniyorum. ''Ben Jingha''yım diyorum.Bazı düşünceler açısından Jingha'yı taklit ediyorum

Soru: Normalden daha parlak bir kişiliğin var değil mi?

Seunghyun: Evet, her zamanki gibi! Uykum hariç her zaman parlak bir kişiliğim vardır^^

Soru: Jack The Ripper'a kıyasla karakterin içine girmek daha zor olmadı sanki?

Seunghyun: Evet. Daniel rolünü canlandırmak çok zordu…duygu yüklüydü…üzüntü,ölüm saçan,delice… Çift karakterliydi.Oldukça zordu.

Soru: Genelde,birbirinize yardımcı olursunuz,peki müzikalde durum nasıl?

Seunghyun: Her şey bana bağlı.En önemli şeyin rol arkadaşlarım hakkında bilgi sahibi olmak olduğunu öğrendim.Birbirimizle yakınlaşıyor ve iyi şekilde performans ortaya koyabiliyoruz.

Soru: Yakınlaşmanın ipucu nedir?

Seunghyun: Oyuncular arasında en genç benim, o yüzden onlara yaklaşan ben oluyorum ve ilginç şeylerden konuşup neşe yayıyorum.

Soru: Müzikalin eğlenceli ve zor olan noktaları neler?

Seunghyun: Eğlenceli yönü seyircinin önünde dans edip rol yapmak.Zor olan yanı da seyircinin önünde dans edip rol yapmak.^^ Performansı gerçekleştirirken seyircinin tepki ve havasını gerçek manada görebiliyoruz.Kişisel olarak onlar konusunda daha bilgili hale geldim.^^

Soru: Nasıl bir katkısı oldu?

Seunghyun: Başta seyircinin duygularını değerlendirmeye çalıştım.Tepki ve havayı görebiliyordum.Ama şimdi aklımı performansıma odaklanmaya ve buna yönelik şarkımı söylemeye verdim.

Soru: Japonya'da Korece performans sergilemeye devam edeceksin değil mi?

Seunghyun: Seyirci açısından zor olacak çünkü hem alt yazıyı okuyup hem de seyretmeye çalışacaklar.Şansım olsaydı Japonca oynamak isterdim.Esas Summer Snow Japonca o yüzden onu da denemek isterdim!

Soru: Bu konuda kendine güveniyor musun?

Seunghyun: Tabii ki de hayır!^^ Belki 3 senelik bir eğitimden sonra anca…

Soru: Müzikalde yer almana karar verildiğinde FTISLAND üyelerinde nasıl bir tepki oldu?

Seunghyun: Üyeler ''Bu güzel! Kendini ada!'' dediler bu sabah ''Bye~! Kendi başıma Japonya'ya gidiyorum'' dedim. Minhwan da 'İyi şanslar! Lütfen bana seyir zevki yüksek bir müzikal izlet!'' dedi ve ben de ''Tamamdır! Yine de kestirebilirsin(uyuma anlamında)''  falan tarzı bir şey dedim…

Soru: Minhwan da müzikalde yer aldı.Çalışmalar konusunda kendisiyle konuştunuz mu?

Seunghyun: Tabii ki de! Minhwan müzikalde yer aldığında ''Ne yapacağım?'' dedi ve ben de ona şarkıyı nasıl söylemesi gerektiğine dair tavsiyede bulundum.Çünkü Minhwan iyi bir baterist olduğu için iyi bir şarkıcı değil…Şaka tabi hahahaha! Bu tarz tavsiyelerde bulundum.

Soru: Oyuncu ve şarkıcı olarak sahneden bakınca seyircide farklılık görüyor musun?

Seunghyun: Tabii ki de. FTISLAND konseri söz konusu olduğunda insanlar müziğimizden hoşlanıp bizi görmeye geliyor ve biz de beraberlik hissiyle dolup taşıyoruz.

Ama durum müzikalde farklı. Hikaye ilerledikçe seyirci güler de ağlar da. Bence burada farklılaşıyor.

Soru: Lütfen bize gelecekteki çalışmalarından bahset

Seunghyun: Grup gruptur müzikal müzikaldir ikisinde de elimden gelenin en iyisini yapmak istiyorum. FTISLAND Kore'de ve Japonya'da yeni albümler yayınlayacak. Bekleyin! yakında müzikal var. Lütfen takipte kalın!

Soru: Gelecekte kişisel olarak ne denemek istiyorsun?

Seunghyun: Film! Şimdilik böyle bir plan yok ama filmde oynamak isterim!

Soru: Geçen seneki bir söyleşide müzikalde tekrar yer almak istediğini söylemiştin o halde dileğin gerçekleşmiş oluyor değil mi?

Seunghyun: Bir dahakine film çekeceğim, tabi şansım olursa!^^


**Siteden yazı çıkarmak ve alıntı yapmak yasaktır!!

Kaynak/Source: TVFan
Englih cr: Saroi Takemoto + @HongkisBiased
Çeviri: IDPeaceP @FTurkey_Pri

FTISLAND Turkey

FTISLAND'ın Türkiye'deki hayranlarına en doğru ve en güncel bilgileri ulaştırmak amacıyla açılmış internet sitesi

0 yorum:

Yorum Gönder

By Tüm hakları saklıdır. FTurkey Primadonna