Görüş Ve Önerileriniz

Email Yoluyla Bize Ulaşın

28 Nis 2013

FTISLAND - [ You Are My Life ] TVFAN Röportajı

FTISLAND Turkey

Yaptığınız hayran buluşması nasıldı?

Seunghyun: Önceki buluşmamızın üzerinden çok zaman geçtiğinden oldukça eğlenceliydi. Daha fazla hayran buluşması yapmayı istememiz tek bir günde iki hayran buluşmasının ne kadar yorucu olduğu gerçeğini değiştirmiyor.(güler)

Jaejin: Sunucu olmak çok zor. Japoncam daha iyi olsaydı her şey daha güzel olabilirdi.

Sunucu senaryon Japonca’ydı değil mi?

Jaejin: Evet. Öğleden sonra olan buluşmanın senaryosu hiraganayla (Japon alfabesi) yazılmıştı, ama akşamki Korece’ydi. Okumada görevliler bize yardım etmişti ama buna rağmen hem Japonca hem de Korece versiyonların olmasının daha iyi olacağını hissettik. Böylece kendimizi Japonca ifade ederken bir zorlukla karşılaştığımızda ve sadece senaryoya bağlı olarak konuşmayı zor bulduğumuzda Korece versiyona bakıp onu Japonca daha açık bir şekilde ifade edebilirdik. Gerçi hala çok yazık olduğunu düşünüyorum..

Yeni şarkınız “You Are My Life” evliliği anımsatan bir şarkı, nasıl bir evliliğiniz olmasını istersiniz?

Seunghyun: Bir kızım olmasını isterdim ama bundan önce eşimle birlikte gelişmekte olan bir ülkeye gidip gönüllülük işi yapmak isterdim.

Minhwan: Neden şimdi başlamıyorsun ki?

Seunghyun: Şu anda müzikalle meşgulüm, ayrıca iş programımız da oldukça yoğun!

Minhwan: Sanırım bu sadece evlilik sonrası yapılabilir.



Artık daha popüler olmaya başladınız, öncesine nazaran çok daha meşgul olmalısınız?

Seunghyun: Bu doğru, benim düşündüğüm de aynen buydu (Herkes aniden gülmeye başlar.). Her neyse, gönüllülük işini eşimle beraber yapmak isterim, onu başkalarına karşı şefkat besleyen ve onlara yardım etmeyi seven birisi olarak hayal ediyorum. Ayrıca bu sayede onu daha iyi tanıyabilirim.

Minhwan: Çok çocuğumun olmasını istiyorum. Belki 7 civarında?

Jaejin: 7 çocuğun çok fazla olduğunu düşünmüyor musun?

Minhwan: O zaman, 5 nasıl? En az 5 olmalı!

Seunghyun: Çok çocuk sahibi olmak eşini yoracaktır.

Jaejin: Sence 3, uygun değil mi?

Minhwan: Bu çok az!

Jaejin: Afedersin, doğuran sen değilsin!

Seunghyun: Bence 2 çocuğa sahip olmak en iyisi. Karın o kadar çocuk istemiyorsa, bu sorun olmayacak mı?

Minhwan: Bu tür bir kızla evlenmek istiyorum!


Albümde üyeler tarafından bestelenen şarkılar da olacak mı?

Minhwan: Şarkı yazma süreci daima devam eder.

Jaejin: Şu anda hem Korece hem de Japonca albüm hazırlıklarının tam ortasındayız. Gereğinden fazla şarkı var ve bu yüzden de bazı düzenlemeler yapmak zorundayız. Bu kez, bestekarlarca bestelenen yığınla şarkı arasından sadece albümüzde gerçekten görmek istediklerimizi seçtik.

Hongki de beste yapmaya başlamışa benziyor.

Hongki: Şarkılarımın hem Korece hem de Japonca albümlerimizde yer almasını istiyorum, ve onlar aynı parçalar olmayacaklar. Rap kısımları da olacak, bu sebeple beraber söylemek için uygun kişiyi arıyoruz.


2 aylık aranızda Hongki Avrupa'ya gitti, Jaejin, Minhwan ve Seunghyun da tatil için Japonya'yı seçti değil mi?

Hongki: Evet, toplamda 4 ülkeye gittim. Almanya'da sosisi birayla beraber yedim. Nefes kesici bir manzara vardı bu yüzden de etrafı gezip manzarayı izledim. Almanya'da arkadaşlarım olduğundan onunla beraber kaldık ve geceleri beraber takıldık. İspanya'da bir futbol maçına gittik. El Clásico liginden Real Madrid ve FC Barcelona arasındaki maçı izledik. Barcelona'daki ünlü bir mimar olan Antoni Gaudi'nin çalışmalarına hayran kaldık.


Kiminle beraber gittin?

Hongki: Liseden arkadaşlarımla. Bu gezinin tüm planını yapan bendim. Uzun zamandan beri bunun hakkında tartışıyorduk ve işlerimi yeniden programladığımda nihayetinde olayı çözmüş olduk.

Seunghyun: Jaejin hyung, Minari ve ben Japonya'ya beraber gittik, Jaejin hyung'un bir sonraki gün için başka planları olduğundan ayrıldık.

Jonghoon: Başka planlar? Nerede?

Seunghyun: Arkadaşıyla buluştu.

Menajer peşinize takılmadan mı?

Seunghyun: Evet. Çünkü tatildeydik, hayatımda ilk kez tatile çıkmıştım.

Minhwan: Ama Japonya'ya sık sık gittiğimizden çok normal hissediyorduk.

Kaplıcalara gittiniz mi?

Seunghyun: Evet gittik.

Minhwan: Japon menajerimize hangi kaplıcanın en iyisi olduğunu sorduk ve yola çıkmadan önce biraz araştırma yaptık.

Seunghyun:Kaplıca muhteşemdi ama gerçekten sıcaktı.

Minhwan: Evet, sabah gitmiş olmamıza rağmen çok sıcaktı ve suya girmemizin imkansız olduğunu düşünmüştük.

Seunghyun: Sabah bile çok sıcaktı... 

Son zamanlarda bireysel aktiviteleriniz oluyor, bu tarz solo aktivitelerinizde FTISLAND'ı düşünür müsünüz?

Seunghyun: İlk olarak, en başta kendi hareketlerimden sorumluyum, bu bazen oldukça stresli ama hissettirdikleri muhteşem. Sonuç olarak farklı deneyimler edinmek harika.

Jaejin: Aslında solo aktiviteler yalnız hissettiriyor.


Minhwan: Çokça eğlendim. Her zaman geride durup davul çalarım ama canlı performanslarda ve müzikallerde dikkat etmem şeyler tamamen farklı. Konserlerimiz sırasında saç stilimin veya yüz ifadelerimin yeterince iyi olup olmamasını pek önemsemem ama müzikalde oynarken bunlar ilgilenmem gereken detaylar. Ayrıca, telaffuzuma ve yüz ifadelerime de dikkat etmeliyim. Bütün bu değişiklikler sayesinde oldukça ilginç oluyor.

Daha genç üyeleri çok çalışırken görmek nasıl bir his?

Jonghoon: Onlarla gerçekten gurur duyuyorum. Solo aktiviteleriyle meşgul olsalar bile kendilerini gayet iyi ayarladılar ve kıdemlilere büyük saygı gösterdiler. Bu yüzden de onlar hakkında büyük endişelerim yok. Sadece her bir görevi iyi bir şekilde tamamlamak gerektiğine inanıyorum. Ama sonuç olarak, onlar hakkında endişe etmek beyhude, değil mi? 


Japonya'daki yaz turunda SF Heroes konuk olacak mı?

Seunghyun: Lütfen bunu beklemeyin... (gülüyor)

Konser sırasında dinlenme odasında zamanınızı nasıl geçirirsiniz?

Jaejin: Aynı anda dinlenme odasına çökerek ve 'Ahhhh..' diye bağırarak.

Seunghyun: Bu harika bir cevap, bu gerçekte olan şey.

Minhwan: Bir şeyler atıştırarak, boğazımın durumunu kontrol ederek, havadan sudan konuşarak, gitar çalarak..

Jonghoon: Şınav çekerek.

Canlı performanslarınız sırasında getirmek zorunda olduğunuz şey nedir?

Jaejin: Tatlı ve bal.

Seunghyun: Ben bir gitaristim, gitarım yanımdayken daha güvenli hissederim.

Jaejin: Basım(bas gitar) yanımda değilse ben de güvensiz hissederim.

Minhwan: Ha ha, ben de. Ben bateristim, davulum olmadan ben de güvende hissetmem (güler)

Jaejin: Bu saçma değil mi?


Hongki bahar nezlesinden muzdarip gibi?

Hongki: Polene alerjim var, Jaejin'in durumu da oldukça ciddi.

Jaejin: Diğer 3'ünün alerjiyle ilgili bir sorunu yok.

Jonghoon: Bu hafif bir rinit (burun iltihabı) değil mi?

Hongki: Bende hem rinit hem de bahar nezlesi var, vücudum gerçekten de şarkı söylemek için müsait değil. (güler)

Jaejin: Benim de!



**Siteden yazı çıkarmak ve alıntı yapmak yasaktır!!

Kaynak/Source: Part1&Part2 @TVFan 
English/İngilizce: Colourful247
Türkçe: Merve @FTurkey_Pri 
Düzenleyen: nby_jh @FTurkey_Pri 

FTISLAND Turkey

FTISLAND'ın Türkiye'deki hayranlarına en doğru ve en güncel bilgileri ulaştırmak amacıyla açılmış internet sitesi

By Tüm hakları saklıdır. FTurkey Primadonna