Görüş Ve Önerileriniz

Email Yoluyla Bize Ulaşın

10 Nis 2013

FTISLAND - You Are My Life ORICON Röportajı

~nby~


 "You Are My Life" şarkısını düğün şarkısı olarak kullanmak kuşkusuz bir çok destek sağlayacaktır!

MH : Böyle olursa , çok mutlu oluruz!

JJ : Evet, klibin çekimlerini bir kilisede yaptık!

HK : Ama baş roldeki kadın bir model . Bu yüzden , onu sadece uzaktan beğenebiliriz... (Güler)

JH : Yüz ifadelerimiz ile biraz yol yaptık.

Hepsi : Vayy ~!

MH : Ayrıca enstrümanlarımızı çalarken sahnelerimiz de var.

SH : Ve Jonghoon Hyung'ın piyano çalarken ki sahnesi dikkate değer bir olay (güler)

JH : Ahh, dikkat çekici olaylardan söz açılmışken , işte Hongki'nin kilo almasından sonraki yüzü.

Hepsi : (güler)

HK: Böyle söyleme ~ Ama , bu toplamda 6 kilo aldığımdan dolayı oldu.

JH : Onun çok yemek yemesinden dolayı (güler)

 6 kilo!! Bu çok fazla!!

HK: Çünkü , 2 hafta için Avrupa'ya gittiğimde , diyetim sadece ekmek ve etten oluşuyordu. Ama orada bunlar temel gıdalar olduklarından hiçbir şansım yoktu.

JJ : Bunların hepsi birer bahane (Güler)

 Oradayken hiç Kore yemeği yemedin mi?

HK : Paris'e varmadan önce sorun yoktu ama İspanya'ya vardıktan sonra, kendi kendime kesinlikle bir Kore yemeğinin tadını çıkarmam gerektiğini söyledim. O yüzden , bir Kore restoranı aramaya koyuldum ve barbekü eti yedim.

JJ : En nihayetinde , o yine et yedi (güler)

 Gerçekten. Ama Kore yemekleri daha sağlıklı , değil mi?

HK : Bu klibi yapmamız , gezimden dönmemin hemen akabindeydi. O yüzden bu klipte kiloluydum . Ama şimdi diyetim Kore yemekleri yemek üzerine. O yüzden şimdi normale dönme vakti.

 Bu harika! Başka bir bakış açısından , bütün bu olup bitenden sonra bu değerli bir klip olabilir.

HK : Aslında hiç de içime sinmedi. (için için gülüyor)

JJ : Hongki Hyung Avrupa'ya gittiğinde , biz Japonya'ya gittik.

SH : Minari ile birlikte , ikimiz bir kaplıcaya ve lunaparka gittik.

JJ : Ben Tokyo'ya ve bir kaplıcaya gittim.

MH : Bundan söz açılmışken , lunaparkta bir kaç Primadonna bize yakınlık gösterdi.

SH : Onlar , ikimiz tarafından yazılan YUKI şarkısını beğendiklerini söylediler. Ve Harajuku'da da, onlar "Seunghyun~Minari" ( Kızın sesini taklit ediyor.) diye bağırmayı sürdürdüler. Ama "Minari" diye seslenmelerinde bana bakıyorlardı. (güler.)

HK : Ha ha ( Birden bire iç çekiyor)

 Neden birden bire keyfin kaçtı ? Mesele nedir?

HK: Hiç kimse bana yakınlaşmadı. Yok olmalıyım.

 Hayır , senin varlığının hissi çok güçlü! Belki de bu canı yakın bir hava vermediğindendir?

JJ : Çok korkunç.

HK : Bu doğru değil. Primadonnalara karşı çok naziğim. Ama eğer benim peşimi bırakmazlarsa , kaçarım. (Güler)


 [Come into my dream] şarkısında , "Bana geri dönmeni sağlamak için ne yapabileceğimi söyle." diye bir kısım var. Öyleyse , ne seni geri döndürebilir ?

HK : Sevimli bir ses ile bana "Hongki" diye seslenmesi (güler)

SH : Bu soruyla sorulmak istenen bu muydu?

HK : Öyle olmalı.

JJ : Sadece bize geri dönmesi için mi ?

  Hayır , hayır , soru şöyle ki bir kız, sizin onu beğenmeniz için ne yapabilir ?

HK : Oh , böyle bir soru ~~ 

MH : Benim için önemli olan şey , koku.

HK : Ahhh , benim için de!

  Daha açık olabilir misiniz ?

HK : Hoşlandığım bir koku.. arghhhh! Tarif edemiyorum ~~  Ah, işte böyle (Hyunnie'ye elindeki parfüm kokusunu koklatıyor.)

SH :  Normal bir insan gibi kokuyor (güler)

MH : Benimki de,  işte ( O da Hyunnie'ye elindeki perfümün kokusunu koklatıyor.)

SH : Kızarmış tavuk gibi kokuyor (güler)


  Ne!

HK : Kızarmış tavuk kokusu (güler)

JJ : Bu , kızarmış tavuk yedikten sonra ellerine sinen koku gibi

MH : Hayır ne alaka. Ellerimi güzel bir şekilde yıkarım ben (güler)

HK : Nasıl söylesem ki, bu samimiyet , rahatlık gibi kokuyor. Meyvelı ya da diğer ağır kokulardan değil ama hafif bir kokusu var.

MH : Bende aynı şekilde hissediyorum  ve sabun kokusunu seviyorum.

  Öyleyse , siz ikiniz kendi parfümlerinizin kokusunu beğendiğinizi söylediniz. Peki ya bu, beğendiğiniz kızın da aynı parfümü kullanmasını istediğiniz anlamına mı geliyor ?

Cevap : Elbette ki eğer o bizim hoşumuza giden bir parfümü kullanırsa mutlu oluruz. Ama hiç bir parfüm kullanmasa bile  , şampuanından ya da duş jelinden gelecek koku da hoş olacaktır.

HK :  Ama , eğer ki koku ağır olursa, bu hoş olmaz. Ah , Chanel'ın bu tarzda pembe şişede bir parfümü var.  Parfümün ismini hatırlayamıyorum ama çok hoş kokuyor. ve şişesi de çok hoş. O kokunun kızlara çok yakıştığını düşünüyorum.

JH : Öyleyse gelecek sefere konserlerimizde , bir çok tipte parfüm kokusu olmayacak mı?

SH : Bu bir sorun olabilir (güler)

HK : Farklı tiplerde parfümlerin kokularının birbirine karışımı en kötüsü , değil mi ? Millet , lütfen herkes konserlerimize geldiğinde yeterli miktarda parfüm sıksın ^^

SH : Hatta hiç parfüm kullanılmaya gerek olmamalı. Doğanın kokusu yeterince güzel (güler)

  Öyleyse , Seunghyun'un bir kızı beğenmesine ne sebep olur ?

SH : Bu, o kişinin bir gülümsemesi olabilir . Aslında , bir ara yolda yürürken başıma böyle bir şey geldi . Birbirimizin yanından geçtik ama onun gülümsemesinden öyle etkilenmiştim ki arkamı dönüp ona tekrar baktım. (güler)

JH : Benim için de bir kızın gülümsemesi önemlidir . Ve sevimli gözlerle bakan kızlar.

JJ : Ben uzun saçlı kızları beğeniyorum.


**Siteden yazı çıkarmak ve alıntı yapmak yasaktır!!


Chinese Trans: MylovelyFT
Eng cr: Colourful247
English/İngilizcePart1 & Part2 & Part 3 & Part 4
Türkçe
: Bubu @FTurkey_Pri

Derleyen: nby_jh @FTurkey_Pri

~nby~

FTISLAND'ın Türkiye'deki hayranlarına en doğru ve en güncel bilgileri ulaştırmak amacıyla açılmış internet sitesi

By Tüm hakları saklıdır. FTurkey Primadonna