Görüş Ve Önerileriniz

Email Yoluyla Bize Ulaşın

13 Nis 2013

[Excite Music] You Are My Life: FTISLAND Söyleşi + Intro Videosu

FTISLAND Turkey


Soru: ''Olmazsa Olmaz'' dediğiniz eşya nedir?


Hongki: Bu telefon kılıfını her mağazada kolaylıkla bulabilmenize rağmen ben onu eşsiz olduğunu düşündüğüm dizatnından dolayı çok seviyorum. Genellikle arkadaşlarımla telefon sayesinde haberleşirim ve içinde üyelerimin birçok komik veya önemli fotoğrafları kayıtlı, bu yüzden eğer telefonum yanımda değilse canım gerçekten çok sıkılır. Çok fazla uygulama indirmem, telefonumu genellikle işimle ilgili mesajları çekmek ya da müzik dinlemek için kullanırım. Telefonuma gerçekten çok değer veriyorum, bu yüzden de son model telefonlar çıksa bile benimkini öyle hemen değiştirmem. Kullanmaya başlayalı altı ay oldu bile.





Jonghoon: Tam adını hatırlayamıyorum, o bir çeşit bol vitaminli sağlık eki. Amerika'da yapılmış ve ucuz da değil. Vücut geliştirenlerin kaslarını geliştirmek için bu hapları kullandıklarını duydum. İki yıl önce bu hapları kullanmaya başladım, günde üç kere, her yemekten sonra. Kas yapmak için çok çalışıyor olmama rağmen, bu vitamin almak da oldukça önemliydi. Onun etkililiği konusunda emin değilim, sadece onun hakkında iyi hissediyorum... (gülerler)



Minhwan: Genellikle ne fotoğraf çekerim ne de oyun oynarım, telefonumu sadece bana verdiği güvenlik hissinden dolayı yanımda taşımak zorundayım. Onu yaklaşık dört aydır kullanıyorum ve ondan biraz bıkmaya başladım(güler). Genellikle birilerine mesaj çekebilirim, eğer birini arayacaksam bu annemdir. Beraber yaşadığımız halde üyelere mesaj çekerim çünkü hareket etmekten nefret ediyorum(güler). 'Ne yapıyorsun?' ya da 'Ne yemek istersin?' gibi şeyleri mesaj çekerim. IPod'umu yanımda bulundurduğum halde, son zamanlarda, telefonumu müzik dinlerken de daha sık kullanmaya başladım.



Seunghyun: Yağlı cildimden dolayı yüz kurutma kağıdı benim için bir zorunluluk(güler). Her gün aşağı yukarı on parça kullanıyorum. Özel bir marka kullanmıyorum, bunu sadece bunu sadece basitçe cildimin hayrına yapıyorum(güler).





Jaejin: Telefon kılıfımın herhangi bir telefon kılıfı veya koruyucu kaplaması yok, bu yüzden biraz kirli(güler). Telefonun çokça özelliği olduğundan ve sıkça kullanıldığından onu kirlenmekten alıkoyamıyorum gibi görünüyor. Son zamanlarda iletişim için olan çok ilginç uygulamalar buldum. Bu uygulamalar sık sık görüşemediğim insanlarla iletişim kurmamı sağlıyor, mesela 'Son zamanlarda neler yapıyorsun?' diyerek kolayca bir konuşma başlatabiliyorum bu yüzden de onları kullanırken çok eğleniyorum. Genellikle telefonumu oyun oynamak için kullanmam ama müzik dinlemek için sık sık kullanırım. Ayrıca MelOn müzik adlı bir Kore müzik sitesine girip müzik de dinleyebilirim.



**Siteden yazı çıkarmak ve alıntı yapmak yasaktır.

Çince Çeviri/Chinese Translation: ejinhyun
İngilizceye Çince'den Çeviren/ English Translation From Chinese: @Colourful247
Türkçeye Çeviren: Merve Çiçektakan @Fturkey_pri
Video cr: Mary Hongki

FTISLAND Turkey

FTISLAND'ın Türkiye'deki hayranlarına en doğru ve en güncel bilgileri ulaştırmak amacıyla açılmış internet sitesi

0 yorum:

Yorum Gönder

By Tüm hakları saklıdır. FTurkey Primadonna