Görüş Ve Önerileriniz

Email Yoluyla Bize Ulaşın

14 Nis 2013

[2013/Nisan] FTISLAND Sina Söyleşisi

FTISLAND Turkey




Seunghyun birden Çince kelimelerle konuşunca, diğer üyeler tuhaf şekilde güldü.

-------------------------------------------

Hongki bu seferki konserde daha rahatlatıcı şarkıları seçtiklerini söyledi. Bizim görmek istediğimiz ne kadar çok hayranın olacağı ve bizi nasıl bilecekleri, beklentimiz bu yönde.

-------------------------------------------

Jonghoon çocukluğunda Pekin'de bulunmuş.

JH: Evet, Çin Seddine,Ming İmparatorluk Sarayı'na ve Qing Hanedanlığı'na gittim. Çocukluğumdan beri değişik kültür ve lezzetlerle ilgiliyimdir.

SH: Peki hiç böcek yedin mi?

JH: Kes sesini.

(Üyeler gülüyor)

Bundan önce üyeler etrafta dolaşmak için fazla vakitlerinin olmadığını söyleseler de Pekin Ördeği yemeye bayıldıklarını dile getirdiler.Bunun yanı sıra,denemek istediğiniz başka Pekin yemekleri neler?

HK: Pekin şarabı.

JH: Benim en derinden hatırladığım kuzu şiş,hala tadı damağımda.Oh ya, Tsingtao Bira'sı eşliğinde mükemmel oluyor.

-------------------------------------------

FT'nin Çince Hocası SH

HK: Gülüyoruz çünkü ne zaman Çince konuşsa çok huzur verici,doğal hissettiriyor.Daha tam resmi olarak Çince öğrenmedik çünkü Seunghyun bize öğretiyor.Birimiz bir dili en iyi konuşan olunca,Japonya'daki gibi,Japoncayı çok iyi konuşan üyemiz mevcut, muhtemelen Seunghyun da Korece ve Japonca iyi konuşamayınca Çince'de en iyi olan üye olmak istedi.

Hiç Çince albüm çıkarmayı düşündünüz mü?

HK: Çin'li hayranlar isterse bunu düşünürüz.Çıkarırsak kesinikle en büyük payı Seunghyun alır.

-------------------------------------------

FTISLAND uzun zaman önce Weibo'ya kayıt oldu, hayranların yorumlarını okuyor musunuz? Sizi etkileyen yorumlar oldu mu?

MH:Yemek yemeyi çok severim, o yüzden herkes yemekle alakalı fotoğraf paylaşıyor,ama yazılanları anlamıyorum...

SH: Genelde yorumlara bir göz atıyorum ve Çin'lilerin Kore kültürüne çok ilgili olduğunu görüyorum,çok iyi Korece öğrendiklerini görüyorum,umarım konserde bizimle daha iyi iletişim kurarlar.ayrıca benim de çok iyi Çince öğrenmem gerek.

-------------------------------------------

FTISLAND üçüncü Japonca albümünü çıkaracak, tavsiye ettiğiniz bir şarkı var mı?

FTISLAND: Freedom'ı tavsiye ediyoruz.Yaşımızla alakalı durumları ifade ediyor,herkes klibi çekerken çok eğlendi,sahneden sergilemeyi dört gözle bekliyoruz.

Jaejin sayısız bestesi arasından Venus'ı önerdi.

Son zamanlarda Seunghyun Japonya'da kendi müzikalinde oynayacakken Minhwan müzikalde başrol oynadı ve o çok başarılıydı. Gizliden gizliye aranızda yarışıyor musunuz, oyunculuk yeteneklerini yarıştırmak gibi?

SH: Aslında bu tarz bir yarışma yapmıyoruz çünkü işimizdeki oyunculuk yeteneklerimiz bütünüyle farklı.

HK: Basitçe, sadece kim iyi oynarsa dedi.

SH: ... ... Sana geri döneceğim. Aslında bu zaman aralığında Minhwan'ın müzikalini izlemek istiyorum.

MH: İzlemek istediğin halde izleyemedin gibi bir şey değil, gelmedin bile.

SH: Bu sefer ben bir müzikalde oynadığımda herkes gitmeyi ister ve izlerse çok mutlu olurum, teşekkürler çocuklar.

-------------------------------------------

Hongki stres yaptığında tırnaklarını boyar, aynı zamanda farklı albüm tarzlarına göre onları değiştirir.  Bu kendine güvenini kazanma yolu ve sembolü haline geldi. "Tırnak bakımında uzman değilim, öğretmen bunu benim için yapıyor. Kişisel olarak elimin temizliğiyle daha çok ilgileniyorum ve el kremimi sürmeden dışarı çıkmıyorum." dedi.

Çıkış yaptığınızdaki hayalinizi hala hatırlıyor musunuz? Hayallerinizde değişiklikler oldu mu? Hala aynı hayali mi kuruyorsunuz?

HK: Çıkış yaptığımda sadece şarkı söylemek istiyordum. Sonra müzik hakkındaki hayallerim büyümeye başladı, şimdiki hedefim müziğimizi olabilecek en yüksek seviyeye çıkarmak.

JH: Oyunculuk yeteneklerimi ve müziğimi geliştirmek ve en üst seviyeye getirmek istiyorum.

MH:  Altı yıl önce hayal kurmuştum, yüzde yüz gerçekleştiğini söyleyemem ama yüzde yetmişini başardım ve gelecekte tamamlamayı umuyorum.

JJ: Bence biz şu anda çok mutluyuz, umarım bu mutluluk gelecekte de devam eder. Bir de ben çocukluğum boyunca ses mühendisi olmak istedim, şimdiye kadar da bu isteğimden vazgeçmedim ve bir gün bunu denemek istiyorum.

SH: Küçük bir arzum var, Çin'de dizide oynamayı denemek istiyoruz, beşimizin de aynı reklam filminde oynamamızı istiyoruz.

MH: Otuzumdan önce evlenmek ve çocuk yapmaya yoğunlaşmak istiyorum, beş tane istiyorum(bebek)

HK:  Sen iyisi mi köpek evlat edin.

MH: Köpek evlat edinmek ve bebek yapmak farklı şeyler!

-------------------------------------------

Diğer üyelerden beklentileriniz

Jaejin'den Minhwan'a: Umarım ev dışındaki aktivitelere daha çok katılırsın, daha çok dışarı çıkarsın, abilerinle daha çok iletişime geçersin, sosyalleşirsin.

Minhwan'dan Hongki'ye: Umarım çene hattımızın daha belirgin görünmesi için biraz kilo verirsin. Şu anda yanakların ve boynun belirgin değil.

HK(çöker): Şişkonun teki olduğumu mu düşünüyorsun?

Hongki'den Jaejin'e(sakin): Jaejin'in gece klüplerine gitmeyi azaltmasını, gece hayatını bırakmasını umuyorum. Sadece şaka yapıyorum, aslında söylemeye çalıştığım şey son zamanlarda Jaejin daha çok kişiyle bir araya geliyor, sosyal hayatın tadını çıkarıyor ama bence o tüm bu insanlarla etkileşim halindeyken henüz incinmedi, gelecekte çevresindeki insanların onun ünlü olmasını kullanarak onu incitmesinden korkuyorum. Bu yüzden önlem de alarak Jaejin'in insanlara ulaşmada daha dikkatli davranmasını arzuluyorum.

SH: Kızlar gibi... ...

Jonghoon'dan Seunghyun'a: Umarım daha çok et yersin ve azıcık kas yaparsın.

Seunghyun'dan Jonghoon'a: Oyunculuk ve bir çok iş hazırlamak gibi konulardan bahsettiğinden beri bunu Jonghoon hyung'a söylemek istiyorum. Umarım FTISLAND'ın bir üyesi olarak, hem oyunculukta hem de şarkıcılıkta başarılı olur.


*Siteden yazı çıkarmak ve alıntı yapmak yasaktır.

CR: 新浪娱乐/Sina
İngilizceye Çeviren: yen @ FT_MSIA
Türkçeye Çeviren: Merve & IDPeaceP

FTISLAND Turkey

FTISLAND'ın Türkiye'deki hayranlarına en doğru ve en güncel bilgileri ulaştırmak amacıyla açılmış internet sitesi

0 yorum:

Yorum Gönder

By Tüm hakları saklıdır. FTurkey Primadonna