Görüş Ve Önerileriniz

Email Yoluyla Bize Ulaşın

13 Mar 2013

[10.03.2013] JAPONYA Resmi Hayran Buluşmasından Notlar

FTISLAND Turkey




*****ÇEVİRİLERİ BLOGTAN ÇIKARMAK YASAKTIR!*****


Konuşma boyunca Minhwan konulara pek katılmadı.Cevap verirken mikrofonu da kullanmadı.Sonra Hongki: ''Sen de FTISLAND'ın bir parçasısın adam gibi konuşsana!!!''

cr.kupooooou

JH: Son zamanlarda egzersiz yapıyorum ve sonra lego oynuyorum~
HK: Sadece kedini iyi göstermeye çalışıyorsun!
JH: Öyle mi ? Ben mi?
JJ:Son zamanlarda Yasemin(Jasmine) ile hiç oynamıyorsun!

cr.CODENAME_YUKI

Tüm şarkıları seslendirdikten sonra adım adım sahneyi terkederken ve bir kez daha dönerken tüm üyeler hayran ürünlerinden giy,yorlardı.Hongki: ''Bugün sunucu gerçekten ünlü.Lütfen herkes kendisiyle tokalaşsın... Alkış? Akışlayın hadi (Hongki yanlış kelimeyi söyledi xD)''

Jaejin: ''İyi misin sen ?'' Hongki:''Ah o sunucu benim'' Tada

cr.CODENAME_YUKI

Dün Hongli Jaejin ve Seunghyun yeni bir dünyaya adım attılar.Kafe çalışanlarınca içeri itildiler.Kafası karışan Jaejin ve Hongki'ye ''ne olursa olsun, bu bir deneyim olacak'' dediler ve markete girdiler (gülüyorlar) ----Yani kendileri girdiklerinden değil zorlanmışlar :P

crmamagon1012

Son şarkıyı söylemek üzereyken Hongki birden Jonghun'un adını söyledi. Hongki: ''Jonghun! Saçını mı kestirdin? niye? Neden? Çok tatlı~<3'' Jonghun:''Ben tatlı değilim(glüyor)''

cr.CODENAME_YUKI

Hongki kilo aldım dediği için ona domuz taklidi yap dendi.O da taklit etmesine gerek olmadığını zaten öyle olduğunu söyledi

cr.kupooooou

Turlarıyla ilgli haberi duyururken ışıklar söndü ve gerilim müziği çaldı.Tüm konuklar bağırdı ve seunghyun kadın sesi taklidi yaparak ''Çok korkunç!! Hongki......'' dedi

cr.XueLiYeoh

Bugün Hongki'nin sesi iyi olmasa da yine de morali had safhadaydı.Şişmanlık mevzundan bahsederken gerçekten domuz taklidi yaptı ve ''aslında taklit etmeme gerek yok ben kendim zaten domuzum'' dedi

cr.XueLiYeoh

Dün akşam, Hongki ünlü bir kafeye girdi.Ondan sonra Seunghyun bayan çalışanların onu görünce verdikleri tepkiyi taklit etti tabii nasıl sadece ona servis yaptığını da.Hongki kendisi de bayağı bir kahkaha attı.


cr.XueLiYeoh

Soru:Gürnmez Adam olma şansınız olsaydı ne yapardınız?

Hongki: Bunu tabii ki!

Seunghyun: Tabii ki neyi? 

Jonghun: Kaplıca değil mi?

Hongki: Kaplıca değil! Ben dürüst bir insanım!

PRI: Hadi Canııım

Hongki: Bu hadi canıım ne için şimdi?

Seunghyun: Benim için kaplıca.Hakone kaplıcası

Hongki: sen Jaejin?

Jaejin: Ben....sokakta çıplak gezerdim

Hongki: Zaetn hep çıplak değil misin? Jaejin,Seunghyun ve Minari aynı odada kalıyor.Jaejin odasında hep çıplaktır.

Jaejin: Yalan

Seunghyun: Doğru

Jaejin Seunghyun'a bakar

Hongki: Minhwan değil mi?

Minhwan hemen Hongki seslenince cevap verir

Hongki: Konuşurken mikrofonu kullan

Minhwan: Tamam

Hongki: Sen de FTISLAND'ın bir parçasısın!

cr.CODENAME_YUKI

Soru: Kız olsaydın hangi üyeyle çıkardın?

HK:Hiç biriyle çünkü Seunghyun kokuyor Jaejin de kıllı

Jonghun'un da bir sürü kız arkadaşı var.

MH:JH.Çünkü o erkeksi ve beni koruyabilir (JH: Seni korurum!''

HK: Bakıyorum ikiniz öoktan anlaştınız ha?

Jaejin ve Seunghyun 'un fikri yok.

cr.CODENAME_YUKI

Dün HK,JJ ve SH bir otaku kafeye gittiler ve ışıklı çubuk bile alıp otakularla dans ettiler.Biz görelim diye dans ettiler.

cr.kupooooou

HK 6 kilo almış gibi duruyordu, o yüzden bir aylık bir zaman diliminde eski haline döneceğini ve beklememizi söyledi.

cr.kupooooou

İlk başta 5 şarkı slowdu ve ortam çok sessizdi.Sonra HK: ''Ne? Herkesin bu kadar çok mu uykusu var?!'' dedi ve ortalık ayaklandı.Bir diğer konu da Jonghun'un sçını kestirmesiydi.Hongki devamlı niye saçını böyle kestirdin deyip duruyor.

cr.kupooooou

4 şarkı söyledikten sonra Hongki sunuculuk yaparken ''O zaman şimdi hediye olarak bir şarkı söylememiz lazım (yeni şarkı) değil mi?'' JJ: ''Daha olmaz! Burada söylemeyeceğiz!'' Hongki:''ah ah!'' O zaman sonrayı bekleyelim'' Ta en başından sırayı karıştırdı durdu

cr.CODENAME_YUKI

Soru: Sarhoş olursanız ne olur?

HK:Minhwan uzun süredir tanıdığı kız arkadaşlarına  bunu yapar ya da üyelere.Elini brinin omuzuna atar ve ''Benden hoşlanıyor musun?'',''Benimle ilgili neden hoşlanırsın?'' diye sorar

(Olay Jonghun üzerinden canlandırıldı Hongki elini Jonghun'un bacağına koydu anlatırken)

cr.chibimaronFT

En sonda,HK hepsine kendileri için ne projeler oluşturduklarını sordu ''Funi, kendin için ne planların var?'' diye sordu JH:''Vücudumu geliştirmek'' Ve bunu söylerken kendi sağ omzuna ve göğsünün sağ tarafına dokundu.

cr.leyna2713


Şarkılar bitince sessizliğin ortasında üyelerin adının bağırışmaları yankılandı.sonra kalın derinden gelen bir ''Hongki'' sesi tüm alanı kapladı.Hogki: ''Kim o ya?'' diye sordu Bunu duyan herkes kahkahalara boğuldu.Erkek hayran yüzünden mi bilemiyoruz ama üyeler mutlu şekilde gülümsedi

cr.CODENAME_YUKI


(Kafedeki garsonluk olayının bir diğer kısmı) Tabii ki  sonaki olay ''müşteri'' olayıydı. Ahh~!! Üç aptal acayip şok olmuştu ve neredeyse oturdukları yerden düşüyorlardı.Kahve sipariş ettikten sonra, kahveler gelince Seunghyun :: SAKIN İÇMEYİN'' dedi (Dikkat edin olayın devamı var)

Sonra o kafede doğum günü kutlayan bir müşteri vardı.Hongki:''Ne yapalım?'' diye sordu Çalışanlar da ''Işıklı çubukları kullanalım ve herkes berbaerce kutlasın'' dedi üçü de saf saf ışıklı çubukları aldı Ama ellerindekini kırınca yine azarlandılar


cr.ejinhyun



Hongki saçını mı kestirdi??!! Üncekine kıyasla çene kemiklerini daha berligin görebilirsiniz!! Ama öyle görünüyor ki üyelerden pek iyi tepki almamış o da hayranlara ''Bana yakışmış mı?'' dite sordu ve hatta 360 derece kendi etrafında döndü.Hayranlar çok tatlı olmuş deyince de ellerini sallayarak ''Tatlısın demenize de gerek yok'' dedi

cr.ejinhyun

Bir hayran buluşmasında öncelik konuşma olsa da Twitter'da sorduğumda herkes %100 canlı performans istedi.O yüzden bugünkü performansa şarkı da eklediler ve hayran buluşmasının biraz mini konser havasında olduğunu söylediler o yüzden mutuydular.

cr.kupooooou

Jaejin'in vokali çok iyi.Hongki 3 defa detone oldu (nezle olmu ve durmadan burnu akıyordu) Uzun ve yüksek perdeden söylemek istediğinde öksürdü ve endişe vericiydi

cr.ejinhyun

HK: akşam da gelecek olan var mı?

PRI:*sessizlik* (Herkes sadece bir kere giriş yapabiliyordu...Seni aptal) Kız hayran sesi: Çekiliş yönetmiyle 10,000 kişinin bilet alamadığından haberi yok herhalde 

cr.ejinhyun

Kafede içecek sipariş edildiğinde çalışanlar '' Lezzetli olsun kyunkyun'' deidler Kyunkyun tatlılık ifadesi için kullanılan bir kelime.Çok da bir anlamı yok.Sonra Seunghyun sırf biz görelim diye taklidini yaptı.

cr.kupooooou

Soru: Sarhoş olduğunuzda ne olur?

HK: Seunghyun ''Artık gidebilir miyim? der ve sonra kendi de sarhoş durumda olmuş olsa da içmeyenler için endişelenir (Seunghyun'un yürüyüşünü yapıyor ve ağzından salya akıyormuş gibi yapıyor)

Ben, geçmiştekinden farklıyım...artık uyuyorum.Geçmişte birşeyleri fırlatırdım yere.

Jonghun, konuşma şeklini değiştriebiliyr (aegyo yaparak ''Jonghun çoktan sarhoş oldu'') ve içerken ramen vs yr.O zaman önünde Jasmin olur ve ona der ki ''Niye burada gaz çıkarıyorsun?'' sonra Jasmin kaçar gider ama Jonghun oa konuşmaya devam eder

cr.MylovelyFT

Takdim kısmında Minhwan batari vidası getirmiş gibiydi. PRI de ''Ah O ne ? Ona ihtiyacımız var mıydı ki? diye bağırdılar ve sonra Hongki Minhwan'ı azarladı.

cr.kupooooou

Soru: Stres atma yönteminiz nedir?

HK: Eğlenmek. Jaejin'le kulübe gideriz.Seul'ün gece kulüplerine''

PRI: NEreye?

HK: Bilmiyorum

JJ: sahnede dans etmesek de kulüpte ediyoruz

PRI: Bize de dans edin

JJ: He?

SH: Dans et! Dans et! 

sonra tüm salon o şekilde tezahürata başladı.

Jaejin vurmak için Seunghyun'u kovaladı.Seunghyun da seyircilerin olduğu yere koştı.Daha da ''Dans et'' diye bağırıyordu sonra daha da uzağa kaçtı. Haha

cr.MylovelyFT

Bu sefer, niye bilmiyorum ama üyelere sunuculuk yaptırıldı.

JJ: Öncelikle soru zamanı

Hongki hemen : Jonghun neden saçını kestirdin?

JJ:İşte.Sorular.Herkesten.''

HK:Sen sunamazsın ben sunarım

JJ: Aptallaştım

HK:Bir gün ve ajşlşkljl olabilirsin Gö-rün-mez A-dam

JJ:O ne ? 

cr.CODENAME_YUKI


English Translation: @jh_ly
Türkçe Çeviri ve Düzenleme: IDPeaceP @FTurkey_Pri

FTISLAND Turkey

FTISLAND'ın Türkiye'deki hayranlarına en doğru ve en güncel bilgileri ulaştırmak amacıyla açılmış internet sitesi

0 yorum:

Yorum Gönder

By Tüm hakları saklıdır. FTurkey Primadonna