Görüş Ve Önerileriniz

Email Yoluyla Bize Ulaşın

11 Mar 2013

FNC Başkanı Han Seong Ho'dan İtiraf ''Şarkıcı Olmak İstiyordum''

FTISLAND Turkey



******YAZIYI BLOGDAN ÇIKARMAK YASAKTIR!******

CN Blue'nun ve FT Island'ın şirketinin başkanı dünyaya aslında gençken ünlü bir şarkıcı olmak istediğini söyledi! Başkan Han Seong Ho ilginç açıklamasını C channel'in ''Choi Il Do's Healing Talk Recovery'' programına yaptı.

Han Seong Ho ''Başta yapımcı Lee Kyung Seob ile bir albüm hazırladım sonra Jo Sung Mo da projeye katıldı ve 1999'da 'Goodbye Day' şarkısıyla çıkış yaptım.Ondan daha sonra Jo Sung Mo 'To Heaven' teklisini çıkardı ve müthiş bir başarı yakaldı.Ardından benim çıkardığım albüm Jo Sung Mo taklidi olarak lanse edildi ve o kadar ilgi toplayamadı'' şeklinde konuştu.

Sözlerine ''Bence benim FT Island'ı sahneye çıkarmamın sebebi onların benim tamamlanamayan hayalimi tamamlayacak olmaları.CN Blue'yu da sahneye çıkarmamın sebebi de bu'' şeklinde devam etti.

Han Seong Ho'nun konuk olduğu bölüm 11 Mart'ta ekranlarda olacak.

Kaynak:Soompi
Çeviri: FT'urkey Ekibi

FTISLAND Turkey

FTISLAND'ın Türkiye'deki hayranlarına en doğru ve en güncel bilgileri ulaştırmak amacıyla açılmış internet sitesi

0 yorum:

Yorum Gönder

By Tüm hakları saklıdır. FTurkey Primadonna