Görüş Ve Önerileriniz

Email Yoluyla Bize Ulaşın

19 Oca 2013

Hayranların Gözünden Altın Disk Ödülleri

FTISLAND Turkey


[18.01.13] Hayran Anlatımı

Jaejin gerçekten çok zayıf.Dikkati bizim önümüzde bulunan Pri'nin Pocky'sindeydi (Japon çerezi) .Ne dediğime dikkat etmiyordu.Aslında ben de ne dediğimi unutmuştum.Sonra Jaejin şeker hareketler yapmaya başladı!! tavşan kulaklı saç bandını taktı!! Bende de vardı!! Resmen alt üst oldum!! Önce bunu..sonra öbürünü denedi..sonra koyu

Cr: 我有一只李蜗牛我从来也不骑

****

Hongki çok tatlı!! Ben ''seni seviyorum'' deyince bana ''Ben de seni'' dedi ve bana göz kırptı!!Minari cidden cidden cidden cidden hoş,şarkı söyledikten sonra,sonra mürekkebe kurusun diye üfledi ve yellemek için de elini kullandı!! Sadece şunu söyleyebilirim ki hiçbiri hiç de fotojenik değil! Gerçekte çok daha iyiler!!!

Cr: WwDanHong

FTISLAND Turkey

FTISLAND'ın Türkiye'deki hayranlarına en doğru ve en güncel bilgileri ulaştırmak amacıyla açılmış internet sitesi

0 yorum:

Yorum Gönder

By Tüm hakları saklıdır. FTurkey Primadonna