Görüş Ve Önerileriniz

Email Yoluyla Bize Ulaşın

25 Eki 2012

(Röportaj) 08.10.12 FTSLAND “2 O’Clock” Programı

FTISLAND Turkey


Saat 14:00 günün en sıcak saati. Bu yüzden bu saatte öğleden sonrayı dünyanın en sıcak grubuyla geçirmek gerek: FTISLAND’la.




8 Ekim 2012, FTISLAND, KBS COOL FM ‘Hong Jin Kyung’s 2 o’clock.’ (diğer adıyla Hongsi) programına katıldı. DJ Hong Jin Kyung tatil için uzakta olduğundan, şarkıcı Lyn DJ koltuğunda yerini aldı.

**FTIsland, Hongsi’ye Merhaba De


JH: Merhaba Hongsi ailesi üyeleri. Ben gitarist Jonghun. Tanıştığıma memnun oldum.
 


MH: Selam, ben baterist Choi Minhwan.
 


HK: İlkokuldayken takma adım ‘Hongsi’ydi. Merhaba, ben Lee Hongki
 


JJ: Ben bas gitarist Jaejin, merhaba.
 


SH: Ben gitarist Seunghyun.

Geçen sefer FTIsland programa konuk olduğunda “yalın ilham yarışması”nın bir parçası olmuştu ve hemen birinci olmuştu. Hongki de program yapımcısının alnına fiske vurma hakkı kazanmıştı. Görünüşe göre bundan oldukça da zevk almıştı.
 


HK: Birinin alnına fiske vurmak benim hayattaki tek neşe kaynağım. Ve bunu yapımcıya yapmak benim için büyük bir onurdu. Gerçekten büyük bir alnı var. Fiske vurmak için mükemmel.
 


Lyn: Ama yapımcımızın alnının kanamasıyla sonuçlanmıştı. Hatta bunun bir video kaydı olduğunu söyledi.
 

Evet, var. Şuna bakın!




 


HK: Biraz çarpmıştı.
 


Lyn: Söylentiye göre Hongki’yi görür görmez alnına fiske vurulmasına hazırlandığını söylüyorlar.
 


Sebebini sadece hayal edebiliyorum…
 


**Five Treasure Box
 


Lyn: Günümüze dönersek, sizi genç ve etkileyici bulurdum. Ama şimdi hepiniz erkeğe dönüşmüşsünüz gibi görünüyor. Yani, bu küçük odada ne yapmalıyım bilmiyorum. Ama gene de lütfen bize yeni albümünüzden bahsedin.
 

SH: Yeni albümümüzün adı ‘Five Treasure Box’ ve burda fazlasıyla Jaejin var. 


Her seferinde böyle oluyor ve Jaejin’i her seferinde utandırıyorlar.

JJ: Bu bizim resmi albümümüz. 10 şarkıdan oluşuyor. 2-3 yıldaki ilk resmi albümümüz. Ayrıca içinde kendimize ait birçok çalışma bulunuyor. Millet, lütfen albüme göz atın.

Lyn: Yani harika. Bence sizin 20’li yaşlarda olmanıza rağmen şimdiden kendi şarkılarınızı yazmanız çok havalı.

** Lonely~ Lonely~

 

Lyn: Hongki’nin omuz dansı virüs gibi yayılıyor. Ve dış görünüşü o duruşuyla çok sevimli. Bir kızdan daha sevimli görünemezdin. O harekete çalıştın mı, yoksa kendiliğinden mi gerçekleşti?
 


HK: Kendiliğinden oldu. Bildiğiniz gibi bir dans kareografimiz yok. Ama şarkı söylerken kendini göstermek için birçok sanatçı bugünlerde güçlü performanslar sergiliyor. Bizim de dikkat çekecek birşeye çok ihtiyacımız vardı ve müzik videosu çekiminde “lonely lonely” kısmı için birşeyler istiyordum. Başlangıçta sadece eğlencesine yapıyorduk, ama sonra…
 


Lyn: Sonra kareografiniz oldu.
 


HK: Başta şirket bunu yapmamamı söyledi. Ama gene de yaptım ve birçok insanın hoşuna gitti.

Lyn: Sevimli. Ve herkes aynı zamanda sahnede çok havalı göründü.

** TVXQ & FT Island

Lyn: TVXQ, FT Island’ı etkileyici küçükleri olarak tanımladı.

FT Island: Teşekkür ederiz.

Lyn: Siz çocuklar (bu tanımla) sayısız SM sanatçısını yendiniz. Nasıl hissediyorsunuz?
 


HK: O ikisi de çok hoşumuza gidiyor. Ne zaman karşılaşsak, müzikle ilgili birçok şeyden konuşuyoruz. Onlar rock müzikten de hoşlanıyorlar. Ve ayrıca onlar gibi bizim de çok fazla canlı performans tecrübemiz oluyor. Bu yüzden bize her zaman iyi tecrübeler kazandığımızı söylüyorlar.
 


Lyn: Bence böyle bir akıl hocanızın olması bir şans olmalı. Peki FTIsland’ın bir grup hakkındaki düşüncelerini sorsam…
 


HK: Koreli kız grupları.
 


Lyn: Kız grupları…
 


HK: Hepsi.

Lyn: Hepsi.

- FT Island  ‘I Wish’ -

** FT Island’ın Aşk Hikayesi

Lyn: Birçok müzisyen iyi bir şarkı yazmak ve söylemek istiyorsanız aşık olmalısınız, der. FTIsland üyeleri hem şarkı yazmada hem de söylemede başarılı. Aşık mısınız?
 

HK: Olmayı istiyorum~~~


JJ: Son zamanlarda Hongki’nin şarkı söylemede iyi olduğuna şüphe yok… 
 


SH: Tecrübesi sayesinde, değil mi?

HK: Ama biliyorsunuz… Son zamanlarda yalnızım. 

FT Island: Bilmiyoruz. 

HK: Kız arkadaşım olmadığında size söylerim. Eğer varsa, sadece öksürürüm. 
 


- Seunghyun Hongki için öksürüyor-

HK: Seunghyun, biriyle görüşüyor olmalısın.

SH: Ben mi?

– Öksürüyor -

SH: Tam tersiyim.
 


Lyn: Siz çocuklar şu anda çıkmıyorsunuz sanırım, ama daha önce hepiniz çıktınız, değil mi? 

FT Island: Evet.

Lyn: Dürüstlük son zamanların trendi. 

HK: Canlı yayınlarda böyle şeylerden çok bahsettik. 

Lyn: Şirketiniz bundan hoşlanmamış olmalı. 

FT Island: Şirketimiz artık bizimle uğraşmaktan pes etti. Hatta hayranlarımız bile pes etti. 
 


HK: Hatta Jaejin’in kendisiyle ilgili konuda haber makalesi yayınlandı.  
 


JJ: Onlardan bir sürü var.

Lyn: Ne anlattılar? Ayrıldığını mı?

JJ: Evet, çünkü ayrılık hikayemi paylaşmıştım. 

HK: Hayranlarımız bile bununla ilgili sinirlenmedi. Hatta Jaejin’i rahatlattılar. Ve bana ne dediklerini biliyor musunuz? “Hongki, çıkmanızla ilgili bir sorunumuz yok. Sadece terkedilmeyin.” Çok harikalar.
 


Lyn: Bir şey saklama ihtimalinize karşı bir soru soracağım. Yeni albümde 5 şarkının beste ve sözlerinin yapımının parçası oldunuz. Bu doğru mu?

FT Island: Evet.

Lyn: Hepiniz, kişisel tecrübelerinizin doğal olarak müziğinizi etkilediği konusunda aynı fikirde misiniz?

JH: Katılıyorum, ama bu müzik için değil, sözler için geçerli. 

Lyn:  Yani melodinin bir önemi olmadığını söylüyorsun. 

JH:  Benim için önemi olduğunu düşünmüyorum. Bence sözler daha farklı.

Lyn: Neden? Ben üzgünken üzücü bir melodi düşünürüm.

HK: Ben de. 

JH: Ama Hongki sen vokalsin. Yani hislerimizi sadece sözler yoluyla ifade edebiliriz. 
 


HK: Açıkçası ben Jonghun’un sarhoşken mırıldandığı melodiyi çok seviyorum. Ama ertesi gün uyandığında her seferinde unutuyor.

JH: Ama o alkolün bilindik etkisi. 

MH: Bir dahaki sefere kaydet. 

Lyn: Cep telefonunla kaydedebilirsin. Hadi alkol ilhamı olan melodiyi duyalım.

Lyn: Yani her kelimenin etkisindeki sözleri okudum ben.

FT Island: Tam bir yalan.

Lyn:  Özür dilerim. Ve sürpriz bir keşif yaptım. Jonghun, Jaejin, Minhwan ve Seunghyun hayaller ve umutlar hakkında konuştular, aşkla ilgili Hongki’ye ait olan ‘Stay With Me’ ve ‘Compass’ gibi. Aşk hakkında çok tecrübesi olmuş olmalı.   

MH: Bir sebebi olmalı… 

JH: Hongki tüm bu sözleri yazarken çıkıyordu.  

HK: Bu şarkıların sözleri tam anlamıyla benim tecrübelerime dayanıyor. “Stay with me”de sanırım çok aşıktım ama böyle hisseden sadece ben olunca herşey değişti. Ve “Compass” talihsiz bir vedayla ilgili.

Lyn: Neden şarkıların bütün isimleri İngilizce? 

HK:  ‘Compass’ ın Korece başlığı ‘That Road.’(*Bu yol)

Lyn: Uluslararası hayranlar için olmalı. 

JH: İsmin bir önemi yok. 

Lyn: Anlıyorum.

HK: Önemli olan içeriği. 

Lyn: Erkekler sonbaharı yakalamaya çalışırken, kızlar baharı yakalamaya çalışır. 


*Bir mevsimi yakalamak/hissetmek, insanın bu belirli mevsimde kolayca duygusallaşması ve yalnız hissetmesi anlamına gelir. Koreli erkekler, özellikle sonbaharda yalnız olurlar.
 


HK: Sonbaharı yakalayacağım, yakalayacağım, %100 hissediyorum. Gerçekten yapacağım, kolayca. 

Lyn: Bu şekilde söylediğine göre gerçekten hissediyor olmalı. 
 


HK: Gerçekten öyleyim.

Lyn: Nasıl? Bize bir örnek ver. 

HK: Bir sürü taksi var, değil mi? Sonbaharı da aynı bir taksiyi yakalar gibi yakalayacağım. 
 


Lyn: Bu çok şiirseldi. Peki geri kalanınız ne düşünüyor? 
 


JH: Yalnız olmaktan hoşlanırım. Sonbaharı yakalarken, sonunda kendimle başbaşa kalırım. Bana yalancı mı diyorsunuz? Gerçekten yalnız kalmak istiyorum.  
 


MH: Çok yalnız hissediyorum. Ama birçok duygusal şarkı dinleyerek o duygunun tadını çıkarabiliyorum. 
 


Lyn: Yani dibe vuruyorsun, sonra tekrar zirveye tırmanıyorsun. 
 


HK: Ve bir hata yapıyor.

JJ: Nasıl bir hata?

Bu kısımdaki boşlukları doldurmayı hayal gücünüze bırakıyoruz. hehehe

Lyn: Peki ya sen Seunghyun?

SH: Arabayla gezmeye çıkarım. Seyahat etmeyi çok istiyorum… 

HK: Araba gezmesine kiminle gidersin? 

SH: Ne?

HK: Kiminle?

SH: - Öksürüyor - 

Lyn: Ama araba sürerken dikkatli olmalısın. Sen, Jaejin? 
 


JJ: Sonbaharda gökyüzü çok hoştur, değil mi? Bu yüzden sadece gökyüzünü seyrederim. Sanırım manzarayı izlemek hoşuma gidiyor. 

HK: Ama Jaejin’in son zamanlarda bunları düşünmek için vakti olmuyor.
 


Lyn: Neden yok?

HK: Çünkü kalbinde hala yarası var.  

JJ: Hey, öyle bir şeyim yok. 

Lyn: Wow, güçlü bir erkek!

JJ: Ben havalı bir erkeğim.

Lyn: Evet, ama kalbinde yaran olmadığını söylemek o kadar da çekici değil. Çünkü onu biraz da olsa özlememek ve az da olsa acı hissetmemek yapılması gereken doğru davranış mı sence? 
 


SH: İşte bu nasıl olduğum.

Lyn: Eğer içinizden biri eski kız arkadaşına bir şey söylemek zorundaysa ona sesli mesaj bırakabilir. 
 


HK: Hadi, Jaejin.

JJ: Söyleyecek hiçbir şeyim yok.

Lyn: Çok havalı.

SH: O zaman ona söyleyecek hiçbir şeyin olmadığını söyle. 

JJ: Ne?

HK: Sadece merhaba de, hadi!

JJ: Bunu gerçekten yapmalı mıyım? Hmm…




JJ: Hey nasılsın? Hava son zamanlarda serinledi, o yüzden soğuk almamaya dikkat et. Ve daha sonra tekrar görüşelim. Tamam. 

JH: Ben de mesaj bırakacağım.

HK: NE, neden???”

JH: Lütfen müziği başlatın.

JJ: Bu çok gelişigüzel.
 


JH: Nasılsın bilmiyorum ama zaman zaman seninle ilgili şeyler duyuyorum. Ayrılmaya karşılıklı olarak karar vermedik. Hala bununla ilgili üzgün hissediyorum. Kalbimde büyük bir yara var. Aynısının sende de olduğunu hayal ediyorum. Ve umarım gelecekte yakalama şansımız olur. Pişmanlık duymuyorum. İyi ol. 



MH: Pişmanlık duymadığını söyledin.

JH: Duymuyorum. Ona sadece iyi olmasını söyledim.

Lyn: Ama çok harika söyledi. Eğer ben kız arkadaşı olsaydım üzgün hissederdim. 
 


JH: Üzgünüm.

HK: Jonghun önceden çok mutsuzdu. Daha yeni ayakları üstüne kalkmayı başardı sonunda. Onu canlı yayında duymalıydın. Aynı, “Ayrılmaya karar vermedik. Kalbim çok kırık.” durumundaydı. 
 


Lyn: Herkesin aşık olduğu ve aşktan vazgeçtiği gibi, umarım FTISLAND aşkın tadını bir çiçeğin güzelliğiymişçesine yaşar.  

- ‘One Word’ FT Island – 



Bu şarkı Kim Hanuel ve Park Yong Ha’nın oynadığı 2008 SBS dizisi ‘On Air’da kullanıldı.


Lyn: Az önce FTIsland’dan ‘One Word’ü dinledik.Bu çok eski bir şarkı, ama hala güzel.  
 


JH: Bizim için de uzun zaman olmuştu.

SH: Şarkı bana Jonghun’un onu radyoda söylediği günü hatırlattı. Bugün tekrar duymak istiyorum. 
 


JH: Delirdin mi? Bunu geçelim.

Lyn: Sadece birazcık söyle.

JH: Hayır.

Lyn: Ah, hadi ama.

JH: “The one word I cannot say”….hmm, neydi?

FT Island: “One, two, one, two, three four…”

JH: “The one word I cannot say…”


MH: Yüzü kırmızıya döndü.

HK: Onu daha önce bu kadar kırmızı gördüğümü hatırlamıyorum.

Lyn: Ama Jonghun iyi söyleyebilir…

JH: Bu faul sayılır.

JJ: Bunu kendisine faul saydı! Vaov!

Tamam, geçelim.

** FT Island’ın Top 3 Sonbahar Şarkısı

FT Island üyeleri size bu yalnız sezonu atlatmada yardım edecek üç şarkıyı bizzat seçti. 

Şarkı #1: ‘Paradise’ PSY


  

Lyn: Bu günümüzün ünlü yıldızlarından PSY’nin. Bunu kim seçti?

JH: Ben.

Lyn: Neden?

JH: Bu şarkıyı ilk dinlediğimde sonbahardı. Çocukluğuma dair anıları tekrar hatırlattı. Ve yalnız dolaşırken sık sık dinlerdim. 

JJ: Kendisini kaybolmuş hissettiği günlerde.

JH: Bu her zaman mp3 çalarımdadır. Mp3 çalarların küçük hafıza alanı vardı, bü yüzden benimkinde sadece bir şarkı olurdu. PSY’den “Paradise”. Eğer sözleri dinlerseniz…

HK: Bir yolculuğa çıkmak istiyorum.

Lyn: Ve aşık olmak istiyorsun.

JH: Evet…ama eğer sözleri dinlerseniz, pişmanlıkla ilgilidir. Bir ayrılıkla, ama o günleri hatırlamakla ilgili. Bu şarkıyı moraliniz bozukken dinlerseniz size saldırgan gelebilir. Ama mutluyken dinlerseniz güzel bir şarkıdır. Şarkı çok hoşuma gidiyor.

Şarkı 2: ‘You Are To Me, I’m To You’  Scene of Riding Bicycle




Lyn: Hemen hemen herkes bu şarkıyı biliyordur. Bunu kim seçti? 
 


SH: Mr. Seunghyun seçti.

HK: Mr. Seunghyun?

SH: Seunghyun seçti.

Lyn: Tamam. Bu şarkı ‘Classic’ filminde kullanıldı. Neden bu şarkıyı seçtin? 
 


SH: Başta bu şarkının Classic filminde olduğunu bilmiyordum. Bu, eğitim dönemindeyken klasik gitarda çalmaya çalıştığım ilk şarkı. O zaman da sonbahardı. Bu yüzden aklıma bu şarkı geldi.
 


Lyn: Şarkı çok güzel değil mi?

SH: Evet, çok hoşuma gidiyor. Sanki bisiklet sürmeyi istemek gibi. 
 


HK: Kiminle bisiklet sürmeyi istemek gibi?

SH: -Öksürüyor-

Şarkı 3: ‘Bubibu’ A Pink


  

“Sadece adını duymak güzel… Sadece sesini duymak güzel…” 
 


JH: Sadece seslerini duymak gerçekten çok güzel.

JJ: Doğru mu? Bu seni neşelendirmiyor mu? 

HK: Sadece sesini duymanın güzel olduğu o anı hissetmek istiyorum. 
 


Lyn: Bu A Pink’in şarkısı. Bunu kim seçti?  

JJ: Ben. 

JH: Figürler.

JJ: Ne demek istedin? Neden?

Lyn: Jaejin, favori A pink üyen kim?

JJ: Aslında, Minhwan Bomi’den çok hoşlanıyor.

Lyn: Bu konuya Minhwan’ı niye taşıdın?

JJ: Bu hikaye çok ünlü. Ama artık onu (Bomi) çalmaya çalışıyorum. 
 


HK: Jaejin önceden Chorong’la ilgileniyordu.

SH: Aşk, senin alman içindir. 

Lyn:  Chorong’u Bomi’yle bir anda değiştirebildin mi? 

JJ: Çünkü sonbaharı yakalıyorum.

HK: O bir saz.

JJ: Ne dedin?

HK: Sen bir sazsın.

*Saz rüzgarlı bir günde bir taraftan başka tarafa sallanır. 
 


Lyn: Chorong veya Bomi’nin bundan haberi var mı?

JJ: Hem de hiç.

Lyn: Yani onlar için kavga eden sadece sizsiniz. 

SH: Biz savaştayız.

HK: İşte bu tüm erkeklerin kız gruplarına bakış şekli. 
 


Lyn: Bu üçü dışında dinlemek istediğin bir şarkı var mı? 
 


HK: Scene of riding bicycle. 

Lyn: Tamam, Scene of riding bicycle’dan ‘You are to me, I’m to you.’ dinleyeceğiz.

- ‘You are to me, I’m to you’ Scene of Riding Bicycle - 

** FT Island’la Soru&Cevap

S 1. FT Island & CNBLUE

Lyn: Bazen, aynı şirkette olduğunuz için CNBLUE ile karşılaştırılıyorsunuz. Bu size baskı hissettiriyor mu?   

MH: Birçok insan aynı şirkette olduğumuzu bile bilmiyor. Ama çok yakınız. Birbirimize çok koşarız. Aramızda arkadaşça rekabet var. Gerçekten iyi arkadaşlarız ve birlikte müzik hakkında çok konuşuruz. Ama bazen onları pratik yaparken gördüğümüzde, denemek istediğimiz şeyler olduğunun farkına varıyoruz. 

Lyn: Yani dostça bir rekabet içindesiniz.

MH: Evet.

Lyn: CNBLUE ve FT Island arasındaki farklar neler?

HK: Bizim 5 üyemiz var.

JJ: Çok büyük fark.

HK: Konser sırasında ellerim boş oluyor, böylece sahnenin her yerinde istediğim kadar olabiliyorum. Ama CNBLUE böyle hareketli olamaz, çünkü Yonghwa aynı zamanda gitar çalıyor. 
 


Lyn: Birçok idol son zamanlarda oyunculukla ilgili. Hatta CNBLUE üyeleri de bu sayede oldukça fazla ilgi topladı. FTIsland da oyuncu idol olarak dönmeyi düşünüyor mu? 
 


JH: Öncelikle bu konuda iyi olmalıyız. 

Lyn: Bu güzel bir nokta.

JH: Bunun üstünde düşündük.

HK: Ben bir aktördüm.

Lyn: Bu doğru.

SH: Minhwan da aktördü.

MH: Niye bu konuyu açtınız ki?

SH: Saklama.

Lyn: Tartışmayın.

SH: Bir reklamda da oynadık.

Lyn: Neden kızarmaya başladın, Minhwan?

JH: Kızarmaya başlayan sadece Minhwan ve benim.

- Minhwan ve Jonghun yanyana oturuyor ve diğer üçü tam karşılarında. 

HK: Choi ailesine koşması gerekiyor.

Lyn: Bence tüm FTIsland üyeleri oynculukta iyi görünecektir çünkü siz çocuklar yakışıklısınız. Ama Jonghun haklı. İyi olmak zorundasınız. 
 


Lyn: Hongki, yakın zamanda film çekimlerin vardı.

HK: Evet, geçici adı ‘Phoenix.’ Bir bakımeviyle ilgili. Eğlenceli ama aynı zamanda yürek ısıtan bir film.

S2. Kore, Yurtdışına Karşı

Lyn: Yakın zamanda Tayland’a gittiniz, değil mi?

HK: Evet.

Lyn: Siz çocuklar film çekimiyle, konserle çok yoğun olmalısınız. 
 


HK: Sunucu olmakla. 

Lyn: Sunucu olmakla. Yani tüm dünyaya yayılıyor olduğunuzu söylemek abartılı olmuyor. Kore’de ve yurtdışında çalışmak arasında nasıl farklar var?

HK: Kore’de yoğun bir programımız oluyor. Ama yurtdışında daha rahat oluyor. 
 


Lyn: Ne gibi?

SH: Dil.

Lyn: Ama birçok hayran Korece biliyor.

FT Island: Evet.

HK: Basit kelimeler.
 


MH: Bilmiyor olsalar bile Hongki Korece konuşmaya devam ediyor. 
 


HK: Onlara öğretiyorum.

MH: Evet, onlara öğretiyor.

Lyn: Tam bir vatansever.

HK: Evet, onlara söyledim. Geçen sefer Amerika konserindeyken onların Koreli olduğunu düşündüm. 

Lyn: İyi iş.

HK: Sanki ben ‘nolja’ ve sen ‘neo’ oynuyormuşsun gibiydi.

Lyn: Doğrusunu yaptın. Korece çok benzersiz ve birçok insan için birlikte takip etmesi eğlenceli. 
 


S3. Son günlerdeki zorluklar.

JH: Her gün yorucu.

JJ: Güzel.

JH: Kendimizi diğer idollerle karşılaştırdığımız zaman yüzümüz biraz sarıymış gibi hissediyoruz. 

HK: Biz sarıyız, bunu çözelim…

Lyn: Neden?

HK: Çünkü son günlerde çok fazla yeni yüz var.

Lyn: Bu doğru değil. En son Mighty Mouth’la çalıştığımı biliyorsunuz. Diğer sanatçıları bekleme odalarında prova yaparken gördüğüm zaman, FTIsland’ın içlerinde en güzelleri olduğunu düşünürdüm. 
 


FT Island: “Evet doğru~”

Lyn: Böyle hissediyordum.

S4. Son zamanlarda üyeler arasında bir sorun yaşandı mı?

SH: Son zamanlarda yaşadığımızı sanmıyorum.

HK: Benim bir tane var, müzik programlarında olduğumuz zaman mutsuz oluyorum. 
 


Lyn: Farklı zamanlarda yemek yemek gibi mi?

HK: Hayır. Bildiğiniz gibi canlı şarkı söylemeliyim. Ama diğer üyeler teknik olarak bunu yapamaz.(*Ç.N: programlarda teknik ekipman kurulu olmadığında gerçekten çalma şansları yok)  Bu yüzden sanki yarın olmayacakmış gibi bekleme odasında uyuyorlar. Bense boğazımın tıkanma ihtimaline karşı bunu yapamam. Ama onlar ölene kadar uyuyorlar. Ve yorgun olduklarını söylüyorlar. 
 


JH: Hongki, sen yarın yokmuş gibi oyun oynarken, biz de sanki yarın olmayacakmış gibi pratik yapıyorduk. 
 


FT Island: “Vaov~”

HK: Yani siz çocuklar konserler için pratik yapıyorsunuz. Ben oyun oynarken de pratik yapıyorum. Aynı anda çoklu görevi yerine getirebilir ve şarkı sözlerini hatırlayabilirim.
 


Lyn: Hepiniz kendinize ait tek görevi yerine getirmekte oldukça iyisiniz. Ama sanırım Hongki bunun haksızlık olduğunu düşünüyor
 


HK: Ama söylediğim gibi, konserlerimiz olduğunda sıkı çalışan onlar oluyor ve tanıtım döneminde ben çok çalışıyorum.

MH: Sıkıntılar için zamanlar oluyor.

Lyn: Minhwan çok olgun. Tam da söylediği gibi kafasını sallıyordu. 
 


HK: Ama bahsetmek istediğim bir zorluk var.  
 


Lyn: Nedir?

HK: Bende olağandışı bir dar ses teli rahatsızlığı vardı. Çok minikti. Hastaneye ne zaman gitsem doktor hep, uzun süre ses tellerimle şarkı söylemenin çok zor olacağını söylerdi. Ses tellerimin kolayca yüksek notalara çıkmasının faydasının yanı sıra, aynı zamanda eğer çok fazla şarkı söylersem ses tellerim kolayca zarar görebilirdi. Bu yüzden Kore’de ağır çalışma programını taşımak benim için zordu. 

Lyn: Boğazını rahatlatabilmek için hayranlar sana herşeyi almış olmalı. 

HK: Hepsini yedim.

Lyn: Aslında ben hastaneden bir sürü şeker aldım, boğaza iyi geliyorlar. Ama bugün onları unuttum. Üzgünüm, sana daha sonra vereceğim. 
 


S5.  Sevgili FNC…

HK: Aslında Tayland’dayken şirket başkanımızla bir görüşme yapmıştık. Görüşme çok…
 


MH: Onu çok dikkatli dinledim. 

HK: Dinledin mi? 

MH: Evet.

HK: Ona söylemek istediğim herşeyi söyledim. 
 


MH: Gerçekten mi? Ben sadece onu dinledim. Ama gene de şirketten istediğim şeyler, rahatlamamız için bize biraz zaman vermeleri, tatil izni ve işlerde kolaylık sağlamak. 
 


SH: Bence  Minhwan haklı, çünkü sıkı çalışan her insanın molaya da ihtiyacı vardır.
 


JJ: Sen her zaman moladasın.

SH: Birlikte bir yolculuğa çıkmak istiyoruz ve…

JJ: Yolculuğa kiminle gideceksin?

SH: - Öksürüyor -

Lyn: Ara vermek ve daha iyi bir müzikle geri dönmek de hayranlara teşekkür etmenin bir yoludur. 

HK: Ve bir de sadece yolculuk yaparken kazanabileceğiniz tecrübe var. 
 


SH: Demek istediğim buydu.

Lyn: Aşık olmak ve aşktan vazgeçmekten başka, daha büyük bir dünyadaki daha büyük şeyleri de görmelisiniz. Doğa önemlidir, ama aynı zamanda yurtdışındaki konserlere de gitmelisiniz. 

HK: Bu tam olarak şirkete söylediğimiz şey.

Lyn: Evet Bay Başkan, bunların hepsi onların büyümesine yardım edecek şeyler. Lütfen onlara yardımcı ol ve onlara uçak biletlerini alırsan bunu takdir edeceğiz. 

FT Island: “Kore’nin en iyi şarkıcısı Lyn!”

Lyn: Teşekkürler, çok çalışacağım.

- ‘Compass (That road)  FT Island - 

Kaynak: djpri @tumblr

Çeviri: BluePrim @FTurkey_Pri

FTISLAND Turkey

FTISLAND'ın Türkiye'deki hayranlarına en doğru ve en güncel bilgileri ulaştırmak amacıyla açılmış internet sitesi

0 yorum:

Yorum Gönder

By Tüm hakları saklıdır. FTurkey Primadonna