Görüş Ve Önerileriniz

Email Yoluyla Bize Ulaşın

2 Eyl 2012

ORICON Özel Söyleşisi

FTISLAND Turkey

FT Island'da en tehlikeli kokuya sahip olan üye kim?

FT Island başarılı geçen ve Japonya'da 5 kez 4 farklı yerde gerçekleştirdiği yaz konseri 'FTISLAND Yaz Turu Run Run Run'ın ardından hız kesemeden yeni şarkısı Top Secret'ı yayınladı.

-Saitama Super Arena...İlk canlı performansın gerçekleştirildiği yer...

Oricon:Arena'da mükemmel bir iş çıkardınız.Saitama Süper Arena'da lider JH ağladı değil mi?

JH:Ağlayacak kadar duygulandım.

JJ:Liderimizin ağlayacağını hayal bile etmezdim.Açıkçası rol yapıyor sandım (gülüyor)

MH:Ben de .Bunun bir 'oyun' olduğunu düşündüm.(gülüyor)

JH:Rol yapıyordum (gülüyor)

HK:Hayır rol yapıyor olamazdın.Eğer rol yapıyor olsaydın çok havalı duruyor olman lazımdı.Ama yüzün çok çirkindi.

Hepsi:Gülüyor.

JH:Açıkçası Düğer üyeler ne kadar ağlarlarsa ağlasınlar ben lider olarak ağlamamak için kendimi tutuyorum.Ama bu sefer kendimi tutamadım.(Hongkiye) Hep senin yüzündeeen.Bana ''5 yıllık aktivitelerimizi düşününce neler hissediyorsun?'' diye konu açtın.

HK:Benim yüzümden miydi?

JH:Bütün o anılar hep Hongki yüzünden bir anda aklıma geldi.Açıkçası, çok zor zamanlarımız oldu.Band (müzik yapan grup manasında) kültürü Kore'de daha tam olarak yerleşmemişti ve biz de insanlar tarafından yanlış anlaşılmaya alışmıştık.Ama o zor zamanların üstesinden hep beraber geldik.Ahh anılar...

HK:Ciddi anlamda birçok şeyi aştık.

JH:Evet öyle bir durumda Japonya'ya geldik ve hiçbir şeyimiz olmadan başladık.Azar azar hayranlar edinmeye başladık ve canlı konser alanlarımız gittikçe büyümeye başladı...

Oricon:Artık Saitama Süper Arena'yı tamamiyle dolduran ve zar zor biletleri bulanan bir grup oldunuz

JH:Bu noktada oluşumuzu hayranlara borçlu olduğumuza inanıyorum.

SH:Geç katılmış olsam da JH hyung beni orada çok duygulandırdı.Orada yaptığı konuşma onun FT ISLAND'ın lideri olduğunu kanıtladı benim için.

Oricon:Sahne dışında üyeler birbirlerinin önünde de ağladı mı?

JJ:Binde bir.

JH:8 yıllık birlikteliğimizde pek de öyle bir durum olmadı.Ah, ve ''I Believe Myself''ten hemen önce oldu bir o yüzden ben de şanslıyım diye düşündüm çünkü oradaki güzel havayı mahvetmemiş oldum.Ama gitarımla birçok hata yaptım..Üzgünüm.

Oricon:Hiç de değil.Her bir notada daha bir duygusal olduğunu hissettim.Çok dokunaklıydı.O gün ''S.F Heroes''umuz vardı ve alan gülümseme ve kahkahalarla doluydu.Bence gözyaşların canı performansı dramatikleştirdi.

JJ:Liderimiz ağlamaya başlayınca ne yapacağımı bilemedim.Konserin böyle gülümsemeler ve kahkahalarla süreceğini düşünmüştüm.

Oricon:Hepiniz çok kafası karışmış görünüyordunuz ama Hongki koşup Jonghyun'a sarıldığında çok dokunaklıydı.

JJ:JH hyungun duygularını anladığımız için duygulandık.

Oricon:Ve işte bü yüzden diğer üyeler de ağlamaya başladı.

HK:Hadi kapatalım artık bu konuyu! Konseri konuşma zamanı bitti! Bu imajımızı zedeliyor(gülüyor)

-Yeni şarkı şık ve seksi!!

Oricon:Anladım.Bize biraz yeni şarkınız ''Top Secret''tan bahseder misiniz?

JJ:Bu FT ISLAND'ın daha önce denemediği seksi tarzda birşey.Gitar kısımları da oldukça seksilik içeriyor.Ben hiç seksi değilimdir o yüzden başta ne yapacağımı bilemedim.Ama devamlı çalınca yavaş yavaş o kötü adam yanım ortaya çıkmaya başladı.(gülüyor) Umarım hayranlar da kendilerinde gizli kalan yanları keşfedebilirler!

SH:Bu şarkı için gitar kısımları oldukça ilginç.Özellikle JH hyungun intro kısımları!! Şık ve seksi ve sevdiiim...

JH:(utangaç biçimde gülümseyerek) Evet intro kısımları bı şarkı çin oldukça önemli.Bu yüzden tüm ruhumla çaldım.

SH:Herkesin HK ve JJ abiyi de kontrol etmesini istiyorum.Seksi ve yetişkin vari bir havada performans sergiliyorlar ama yine de çok FTISLAND'ça , bence !

HK:Sanırım bu ilk kez duysan da dalga geçebileceğin birşey.

MH:Konserde bir nakaratını söylediğimizde hayranların bu yeni tarzdan dolayı nasıl tepki vereceklerini merak ediyordum.Ama herkes çook memnun kaldı ben de mutlu oldum.

Oricon:''Sevilen/Beloved'' acıklı parçadır.

HL:Özür dile JJ

JJ:....Özür dilerim....

Oricon:Top Secret'ın aksine bize hüzünden bahsedin.

MH:Hıçkırarak ağlatan ''Beloved''dan sonra mutluluk ''Here'' bizi gülümsetmeye geliyor.''Here'' kendiliğinden pozitif bir şarkı.Beloved'dan sonra Here daha pozitifleştiriyor.Bu sefer şarkı sıralamasının çok önemli olduğunu farkettim.

HK:Ve JJ'nin özür dilemesini istediğim başka birşey daha var.

JJ:Ne ? Hayır, başka yok...

HK:Beloved'un notaları çok yüksek! Yüksek notalara baksam da şarkı hüzünlenmeme sebep oluyor.Çok zor.

JJ:Üzgünüm...Ama ben de şarkı söylerken çok çabalıyorum çünkü hep HK hyunga eşlik ederek söylemeye çalışıyorum.Yüksek notalara çıkabilen sensin o yüzden...

JH:Ben de .Şarkıyı bestelediğimde Hongki'nin şarkı söyleyişini hayal ediyorum.O yüzden benim için lider vokalliği yapmak zor (gülüyor)

SH:Ben de anlıyorum

HK:Suçlanıyor muyum acaba? (Gülüyor)

Oricon:Tabii ki de Hongki yüksek notaların üstesinden gelebilen yetenekte bir şarkıcı.

HK:Hayranlık duyulması gereken bir konuda suçlanmam haksızlık.(Gülüyor)

Oricon:Önceden de demiştiniz ''Distance'' söylemesi en zor şarkı.

HK:''Distance''ı geçti.Konserlerde neredeyse yere yığılacağım.

MH:Haydi devamlı '2distance'' ve ''Beloved''u söyleyelim!!

SH:İyi fikir.

JJ:''Itsuka'' ''Distance'' ''Beloved'' ''Always'' ve ''I Believe Myself'' şeklinde sonlansın.

Hepsi:Kulağa hoş geliyor (alkış)

HK:Hayır asla

JJ:Neden Korece şarkımız ''Severely''i de oraya koymuyoruz?ç

MH En iyisi!!

HK:Bu söylediklerinizi unutmayın çocuklar!! (gülüyor)

JJ:Üzgünüüüüz:.

Oricon:Artık  '%0' tehlike kokusuna ''Top Secret''ta sahipsiniz.İçinizdeki tehlike kokusunun yüzdesini nedir?

HK:Benimki %100

Hepsi (Kafa sallıyor)

HK:JJ %20

JJ:niye ?

HK:JJ hala br çocuk ve çekiciliği çok (gülüyor)

JJ:Çekiciliğim yok......

Oricon:Bu da 'tehlikeli' yanının olmadığı anlamına geliyor.

HK:Ama tehlikeli yanını olan kişiler kadınlar arasında daha revacta.

JJ:Yani kadınlar arasında revacta olmadığımı mı söylüyorsun?

HK:Evet.

JJ:Bir kelime söyleyebilir miyim? .....hay senin..

Hepsi:(kocaman bir kahkaha kopuyor)

Oricon:Öyle tahmin ediyorum ki MH'da da biraz tehlikelilik var.

MH:Ben de %100

JJ:Hayır değilsin

HK:MH bazen tehlikeli oabilir.

MH:Bence bazen %100 bazen %0'ım.Genelde duygularımı dışa yansıtmam bu yğzden %0'a yakınım.

JH:MH konserde davullarının arkasında olunca %100 oluyor.

MH:Ben iki yönlüyüm(gülüyor)

Oricon:Peki sen JH?

JH:Belki %50'yimdir. (IDPeaceP notu:KÜLLİYEN YALAN SAYIN OKUYUCU! :P)

JJ:Sende daha fazlası var lider

HK:Kondisyonuna göre değişiyor.

JH:Sanırım büyüdükçe artacak.

Oricon:SH?

SH:Ben %99 (gülüyor) Hayır %77 (gülüyor)

HK:Hayır sen %0'sın SH!

SH.Ne??

JJ:en azından %20 

HK:SH bazen erkeksi yönünü gösteriyor ama yanındaysan komiktir ve gülmekten duramazsın.

MH:Bizi rahatlatan bir karakteri var.

HK:Güvenlidir (gülüyor)

-Bir FTISLAND Textbook(kitabını) yapacak olsanız...

Oricon:Sona gelirken ''Aşk kitabının ilk sayfasında değil mi?'' şeklinde bir deyiminiz var peki siz FTISLAND'ın kitabını yapacak olsanız ilk sayfasına ne koyardınız?

HK:Yüzümü.Ve son sayfaya da JJ'nin sırtını.

Oricon:Herhangi bir nesne?

HK:Hayır (gülüyor)

Oricon:Peki ya 2.sayfaya?

HK:JH. Primadonnları 3. ve 4.sayfaya sonra da MH ve SH'u koyardım.

SH:Lütfen gülümseyen yüzümü sonlara atmayın (gülüyor)

HK:Ah,peki

SH:Ve ne performans ve uyku sırasında da.(gülüyor)

HK:Pekiii...

Oricon:Ah, şey bu bir kitap.

HK:Aralara da tabii ki diskografimizi koyardık.

Oricon:Bunu bilmek güzel.

JJ:Eğer Kore ve Japonya etkinlikleirmizi beraber koyacak olursak oldukça kalın bir kitap olur.

Oricon:Bu da JH'nın gözyaşlarını da kapsayacağı anlamına geliyor o zaman...

JH:aaahhhhh...

JJ:Başlık ''Liderin Gözyaşları''

Oricon:O zaman her bir yazı için nasıl bir başlık atardınız?

HK:Benimki ''Lee Hongki Nedir?'' olurdu.

JJ:Benimki ''JJ'nin albenisi nedir?'' olurdu.

HK:Buna bir cevap yok (gülüyor)

JJ:Bence bizim hayranlarımız herbir soruya cevap bulurlardı.SH için ''SH'nın Japonca'sı neden ilerlemiyor?'' olurdur(gülüyor)

SH:Bunu sen söylüyorsun (gülüyor)

JJ:Peki ''SH'nun bundan sonra yapabilecekleri neler?''e ne dersin?

SH:Bak bu kulağa hoş geliyor.

MH:Bu arada  HK hyung konserde ''Bu benim hayatım (This is my life) '' diye bağırdı.

HK:Ahh beni utandırıyorsun.

JH:FTISLAND hayranların kitaplarında yer alsaydı bu beni çok mutlu ederdi.

JJ:Sen bir lidersin! Toparladığın için teşekkürler(gülüyor)

Oricon:ve ''TOP SECRET'' bu sefer yenide yazılmış olacak.

HK:Aslında yarısını boş bırakalım.Biz o beyaz sayfaların şu andan itibaren ğr,madonnalar tarafından doldurulmasını istiyoruz.

JJ:Vaay! Sen tehlikeli bir adamsın(gülüyor) ''Bu benim hayatım!!!''

HK:Kes şunu.Utandım.(gülüyor)

Article by Ayano Hoshi
Photo by Kenta Suzuki

Söyleşi Fotoğrafları için Tıklayınız
Read the original interview here

Translated by okmak111@hongjaebiased.com
 Türkçe Çeviri:FT'urkey Ekibi

FTISLAND Turkey

FTISLAND'ın Türkiye'deki hayranlarına en doğru ve en güncel bilgileri ulaştırmak amacıyla açılmış internet sitesi

0 yorum:

Yorum Gönder

By Tüm hakları saklıdır. FTurkey Primadonna