Görüş Ve Önerileriniz

Email Yoluyla Bize Ulaşın

10 Ağu 2012

Song Seunghyun İlk Müzikalini Başarılı Bir Şekilde Gerçekleştirdi

FTISLAND Turkey


FT Island üyesi Song Seunghyun 8 ağustos'ta  ilk müzikali ''Jack The Ripper''ı başarılı şekilde Kore Ulusal Tiyatrosunda gerçekleştirdi.

Salonu en genç ''Daniel''ın sahneye çıkışını izlemeye gelenler doldurdu.Japon hayranlar tiyatro önünde posterlerin ve LED ekranlarının fotoğraflarını çekerken görüntülendi.Kalabalık aynı zamanda destek vermeye gelen FT Island üyelerinin de fotoğraflarını çekmek için yarıştı.

Song Seunghyun amerika'dan gelen ve sevdiği kadın için hayatını tehlikeye atan ve kalp kırıklığına yol açan aşk hikayesi olan bir doktor olan Daniel karakterini canlandırıyor.Ona seyircilerin ayakta alkışladığı Kim Bubrae (Jack), Min Youngki (Anderson), Lee Heejeong (Monroe), Seo Jiyoung (Polly), J-Min (Gloria) ve diğer aktörler eşlik ediyor.

Song Seunghyun :''Bu benim ilk performansım ve çok gergindim.Ama üyelerimin beni desteğe geldiğini görünce daha bir kendime güvendim.Daniel kararketrinin tamamiyle içine girdim.Beni desteklemeye gelen tüm hayranlarıma teşekkür ederim.Bunu  karşılığında bir dahakine daha iyi bir performans sergileyeceğim'' şeklinde konuştu.

Song Seunghyun 10,12,17,18,19,21 ve 23'ünde ve takiben 19 eylül,1 ve 2 Ekim'de Tokyo Japonya'da Aoyama Tiyatrosun'da sahneye çıkacak.

Credit: Chosun Ilbo + ying1005@withtreasures
Çeviri:FT'urkey Ekibi

FTISLAND Turkey

FTISLAND'ın Türkiye'deki hayranlarına en doğru ve en güncel bilgileri ulaştırmak amacıyla açılmış internet sitesi

0 yorum:

Yorum Gönder

By Tüm hakları saklıdır. FTurkey Primadonna