Görüş Ve Önerileriniz

Email Yoluyla Bize Ulaşın

28 Ağu 2012

Primadonnalarla FTIsland Üzerine Röportaj #11: Aslı Aykol

Primaginative

1.Kısaca kendinizi tanıtır mısınız? 
A: Selam!! Ben Aslı. 15 yaşındayım ..

2.FTIsland’ı ilk ne zaman ve nasıl tanıdınız?
A: Aslında ne zaman nasıl tanıdığımı pek bilmiyorum, hatırlamıyorum. Jeremy sayesinde oldu sanki You're Beautiful'daki Jeremy'yi ve etiketlendiğim resimlerdeki Lee Hong Ki adında bir çocuğu seviyordum ama bunların aynı kişi olduğunu bilmiyordum sonra You're Beautiful'u izledim ve aynı kişi olduklarını anladım sonra da araştırırken diğer 4 şapşik çocukları tanıdım.

3.En çok beğendiğiniz hazine hangisi ve neden? Onun hakkındaki düşünceleriniz nelerdir?
A: En çok beğendiğim HongKi , SeungHyun , JaeJin , JongHoon , MinHwan gerisini sevmiyorum. Aslında Hong! Şapşik çocuk seviyorum onu!

4.FTIsland’la ilgili unutamadığınız bir anınız var mı? Varsa nedir?
A: Var. FTIsland Mnet Star Mission katılma çabaları!

5.Primadonna olmanın iyi ve kötü yanları nedir sizce?
A: Primadonna olduğum için şanslı olduğumu düşünüyorum. 5 şapşik çocuk mutluluğum ama bazen bir şey oluyor neden onları seviyorum ki diyorum, ağlıyorum :D Duygularımı alt üst ettiler ama seviyorum onları ..

6.En sevdiğiniz FTIsland şarkıları nedir?
A: Ruh halime göre hepsi değişiyor Yani hepsini seviyorum diyebiliriz

7.Sahip olduğunuz veya kendinizin yaptığı FTIsland eşyaları var mı? Varsa neler?
A: Grown-Up albümü , arkadaşlarımın hediye ettiği üstünde Neverland yazan bir DVD içinde videolar falan var , yine arkadaşımın hediye ettiği Hong tişörtü , kendi yaptığım 2-3 pankart gibi bir şeyler ve posterler.

8.Bir müzik grubu olarak bakıldığında FTIsland’ı hangi kelimelerle tanıtırsınız?
A: Duygularını şarkılarına yansıtan 5 melek!

9.FT'urkey Primadonna hakkındaki düşünceleriniz nelerdir?
A: Bu sayfa olmasaydı ne yapardım bilemiyorum! İyi ki varsınız!!!

10.Diyelim ki FTIsland şu an bizi dinliyor, onlara ne demek isterdiniz?
A: Sizleri her şeyinizle çok seviyorum! Hep böyle başarılı olun!! Şapşik hallerinize , müziklerinize aşığım!! Hepiniz özele gelin ;) :D

|Röportajcı: Primaginative
|FT'urkey Primadonna

Primaginative

FTISLAND'ın Türkiye'deki hayranlarına en doğru ve en güncel bilgileri ulaştırmak amacıyla açılmış internet sitesi

By Tüm hakları saklıdır. FTurkey Primadonna