Görüş Ve Önerileriniz

Email Yoluyla Bize Ulaşın

12 Ağu 2012

Primadonnalarla FTIsland Üzerine Röportaj #9: Zeynep Yenice

Primaginative

1. Kısaca kendinizi tanıtır mısınız?
Z: Ben Zeynep Yenice. Kısaca Zep diyebilirsiniz. 19 yaşında, Üniversite 2. sınıf öğrencisiyim.

2. FTIsland’ı ilk ne zaman ve nasıl tanıdınız?
Z: FTIsland'ı 2009 yılının şubat ayının başlarında tanımaya başladım diyebilirim. Çok klişe bir olay olarak gelebilir size ama ben ilk kez YouTube'da dinledim. Onları ''Heaven'' ile keşfettim.

3. En çok beğendiğiniz hazine hangisi ve neden? Onun hakkındaki düşünceleriniz nelerdir?
Z: Grubun tüm üyelerini ayrı ayrı seviyorum fakat Hongki benim yüreğimde fazlasıyla ağır basıyor. Çocuksu bir ruhum var ve o adam benim ruhuma hitap ediyor. Bakışı, duruşu, gülümseyişi, sesi... Ah ölürüm ona! Ben onu tümüyle seviyorum ayrım yapmaksızın. Çok şey anlatmak istiyorum ama anlatamıyorum!

4. FTIsland’la ilgili unutamadığınız bir anınız var mı? Varsa nedir?
Z: FTIsland'ı ilk tanıdığım zamanlardı. Forum sitelerinden birinde şarkılarını duyar duymaz hemen oraya damladım. Sohbet panelinde 'FTIsland' hakkında konuşuyorlardı. 'Primadonna' olduğumu gören biri bana bir resim gösterip onun kim olduğunu sordu. Ve ben yanlış cevap verdim!! Ahh utanç verici!! Toydum o zamanlar tabi ki ^^ Şimdi ise onları kendimden daha fazla tanıyorum ^^

5. Primadonna olmanın iyi ve kötü yanları nedir sizce?
Z: Ben hiçbir kötü yanı olduğunu düşünmüyorum açıkçası. Ya da iyi, kötüden üstün geldiği için göremiyoruz hehe. Primadonna olmak... İyi yanlarından birisi, tanıdığın ve daha önemlisi tanımadığın insanlarla büyük bir bağ kuruyorsun. Sevgi dolu bir aile gibi, çok hoş bir durum ^^ Mutluyum

6. En sevdiğiniz FTIsland şarkıları nedir?
Z: Bu soruya ''geçmiş ve gelecekteki bütün şarkıları'' diye cevap versem? Gerçekten hepsini çok seviyorum.

7. Sahip olduğunuz veya kendinizin yaptığı FTIsland eşyaları var mı? Varsa neler?
Z: Her Pri'nin mutlaka FTIsland eşyası vardır. Benimkiler de şeker kutularıyla yaptığım FTIsland kafaları, sevimli oyuncak iskeletim HongStar, FTIsland günlüğüm (onlarla ilgili her şeyi yazdığım bir günlük), LeeHongKi yazılı bir bardak (kuzenim tarafından yere düşürülüp kırıldı ve ben parçalarını saklıyorum), posterler, kendi çizimlerim...

8. Bir müzik grubu olarak bakıldığında FTIsland’ı hangi kelimelerle tanıtırsınız?
Z: Onlar ilginç bir grup. İnsana türlü türlü delilikler yaptırıyorlar

9. FT'urkey Primadonna hakkındaki düşünceleriniz nelerdir?
Z: Öncelikle size çok çok teşekkür ediyorum. Siz de biliyorsunuz ki önceden Türk Primadonna'ların yararlanacağı, dilinden anlayabileceği bir paylaşım yeri yoktu. Bu sebeple ben de dahil olmak diğer dünya ülkelerindeki paylaşımları takip ediyorduk. Çoğu zaman anlayamadığımız için zorlanıyorduk tabi ki. Bir ara ben böyle bir sayfa kurdum ama rağbet görmedi. Demek ki burdan şu sonuç çıkıyor. O zamanlar Türk Primadonna'ları bir elin bir parmağını geçemeyecek kadar azmış. Daha yeni yeni haberdar olmaya başladılar. Çoğaldık, çoğalıyoruz. Siz de bunun bir parçasısınız. Tekrar teşekkürler. Sizi seviyorum.

10. Diyelim ki FTIsland şu an bizi dinliyor, onlara ne demek isterdiniz?
Z: Çığlıklarımı duyuyor musun FTISLAND?!! Sizi çok seviyorum. Bana sarılıp öylece kalın!
Hey HongKi... Benim küçük, sevimli, yakışıklı bebeğim. Gel, gel ki bütün mesafeler anlamını yitirsin! Sana aşığım deli adam! Hayatımın altı da üstü de sensin! Gerçekleşeceğine inandığım şeyleri günlüğüme yazıyorum bir bir. Benden haberdar ol be adam! Bil.. Bil işte... Çok çok uzaklarda seni hayallerinde canlandırarak, resimlerine, videolarına bakarak hasret gidermeye çalışan, sana ulaşabilmek için aklının ucundan bile geçemeyecek delilikler yapan bu aptal kızı fark et!! Fark et artık!!

|Röportajcı: Primaginative
|FT'urkey Primadonna

Primaginative

FTISLAND'ın Türkiye'deki hayranlarına en doğru ve en güncel bilgileri ulaştırmak amacıyla açılmış internet sitesi

By Tüm hakları saklıdır. FTurkey Primadonna