Görüş Ve Önerileriniz

Email Yoluyla Bize Ulaşın

3 Tem 2012

Primadonnalarla FTISLAND Üzerine Röportaj #3: Büşra Zor

FTISLAND Turkey



1. Kısaca kendinizi tanıtır mısınız?
B:
Merhaba ben Büşra. Yaklaşık 1,5 yıldır Kore hayranıyım. Üniversite biri bitirdim ve Samsunluyum.

2. FTIsland’ı ilk ne zaman ve nasıl tanıdınız?
B:
Hello Hello şarkısını dinlemiştim. Ama o zamanlar şarkıyı beğenmeme rağmen FTI'ı araştırma gereği duymamıştım (nedenini bende bilmiyorum :D) Daha sonra Face'de gezinirken Minhwan'ın baterisindeki İstanbul yazılı fotosunu gördüm ve grubu araştırmaya başladım. Ve o günden beri FTIsland ve şarkılarına hayranım.

3. En çok beğendiğiniz hazine hangisi ve neden? Onun hakkındaki düşünceleriniz nelerdir?
B: En çok beğendiğim hazine Song Seunghyun :D Çünkü tek bir gülüşüyle bile hayatıma hayat katıyor, bu zamana kadar onun gibi içten gülen birisini hiç görmedim :P O gerçekten içtenliğiyle herkesin kalbini kazanabilir :)

4. FTIsland’la ilgili unutamadığınız bir anınız var mı? Varsa nedir?
B:
Ah evet var. Eminim Priler bana çok gülecek. Ben bile aklıma geldikçe gülüyorum... FTI'ı tanıdığım ilk 1 ay içerisinde Jaejin ve Seunghyun'u bir türlü ayırt edemiyordum :P O kadar çok benzetiyordum ki.. Ama çıldırma derecesine gelmeden onları ayırmayı başardım (bir ayımı alsa da sonuç olarak başardım :D)

5. Primadonna olmanın iyi ve kötü yanları nedir sizce?
B:
İyi yanları 5 hazineye sahipsiniz ve işte bu beş hazineyle sevginin, sadakatin ne demek olduğunu çok iyi anlayabilirsiniz :) Kötü yanı ise Türk Pri olmam. Çünkü Korece bilmiyorum ve üyelerle irtibata geçemiyorum.

6. En sevdiğiniz FTIsland şarkıları nedir?
B:
Like the birds, bad woman, primadonna, flower rock ve akustik versiyonu, missing you (tabiki her Pri gibi ben de tüm şarkılarına bitiyorum)

7. Sahip olduğunuz veya kendinizin yaptığı FTIsland eşyaları var mı? Varsa neler?
B:
FTIsland eşyalarım posterlerden ibaret.  Ama karikatür yapmayı seviyorum. Üyelerle karikatürlerim var. Bir de FTIsland'la sarı rengi çok sevdim. Bazı şeyleri alırken önce sarı rengi var mı diye bakıyorum :D

8. Bir müzik grubu olarak bakıldığında FTIsland’ı hangi kelimelerle tanıtırsınız?
B:
Eğer bir Primadonna iseniz, FTIsland size bir müzik grubundan çok daha fazlasını ifade ediyordur. Bu yüzden FTI benim için "her şey" demek. Mutluluk isterseniz mutluluk, arkadaş isterseniz arkadaş, heyecan isterseniz heyecan... 'ne isterseniz o' yani "her şey" <3 <3

9. FT'urkey Primadonna hakkındaki düşünceleriniz nelerdir?
B:
Sayfanızı gerçekten çok seviyorum. Ve severek de takip ediyorum. FTI benim için çok değerli dolayısıyla bu sayfa da.. Tüm emeğiniz için de çok teşekkür ederim.. :)

10. Diyelim ki FTIsland şu an bizi dinliyor, onlara ne demek isterdiniz?
B:
Ben Van depremini yaşadım. Ve depremden sonra 5 ay okula gidemedim. Deprem psikolojisiyle çok üzgün, içime kapanıktım. Yanımda arkadaşlarım da yoktu. 5 ay boyunca pek evden dışarı çıkmadım. Hayat gerçekten çok zordu. Ama FTI bu dönemimde beni hiç yalnız bırakmadı. Şarkılarıyla ağladım, şarkılarıyla gülümsedim. Her zaman bana dost oldu. Daha yeni tanışmıştık ama zor günümde bile yanımda olarak bana hep teselli verdi. Bu yüzden FTI'a binlerce kez teşekkür ederim. Ve şunu söylemek isterdim: " Minhwan oppaa! Bana FTIsland'ı tanıttığın için sana minnettarım <3
(Not: Bir gün gerçekleşir mi bilmiyorum ama Seunghyun'a sıkıca sarılmak istiyorum :D )


|Röportajcı: Primaginative~
|FT'urkey Primadonna

FTISLAND Turkey

FTISLAND'ın Türkiye'deki hayranlarına en doğru ve en güncel bilgileri ulaştırmak amacıyla açılmış internet sitesi

By Tüm hakları saklıdır. FTurkey Primadonna