Görüş Ve Önerileriniz

Email Yoluyla Bize Ulaşın

29 Tem 2012

[120724] SUKIRA (Minhwan ve Jaejin)

FTISLAND Turkey



[120724 Sukira]

Lee Jaejin'in ilk aşkı ortaokulun ilk yıllarındaydı,ilk öpücüğü sinemadaydı...Minhwan'ın ilk aşkı ise isenin ilk yıllarındaydı.

[120724 Sukira]

Minhwan: Benim idealimdeki kız uzun...Ben kısa olduğumdan eskiden kısa boylu kızları severdim,ama artık tam tersi;daha uzun kızlardan hoşlanıyorum.

Jaejin:........Aslında,eskiden,ben.........
Bayan misafir:Aa aaa? Bir kız arkadaşın mı vardı?

Jaejin:Baya kısa bir zaman önce ona karşı hislerim vardı...Hayranların bu tarz şeyleri duymaktan nefret ettiğini biiyorum ama ben de böye şeyleri söyleyerek sahneye ulaştığımı düşünüyorum.


[120724 Sukira]

CNBlue Minhyuk telefondan bağlanıyor

Jaejin:Bizim CNB'daki arkadaşlar bu aralar dizi sektörüne baya bir hevesli;niye şarkı çıkarmıyorsunuz bakiyim..?CNB'daki Minhyuk-şi sence oyunculuğunu rekabetçi görüyor musun?
minhyuk:CNB'da mı? O zzaman kimse benim rakibim olamaz
Minhwan:Yonghwa da mı,Jonghyun falan?
Minhyuk:Benimle karşılaştırılmazlar

[120724 Sukira]

Şu an sanki bir albümden bahsediliyor.uzun zamandır albüm hazırlığında olunduğu söyleniyor;hatta istedikleri şekildeki şarkılar konuldu gib.. Herkesin dört gözle beklemesini umuyorlar..(bunun gibi birşey :P)

[1204724 Sukira]
Dinleyiciler bayan sunucunun JJ ve MH'a kız arkadaşları olup olmadığını sormalarını istiyor.
Minhwan:Şu an gerçekten yok.
Sunucu:O zaman en son ne zaman vardı?
Minhwan:...2 sene önce
Sunucu:Peki Jaejin sen?
Jaejin:Şu an yo hayır.En son ne zamandı ben de bilmeiyorum...ama bir süre önce falan olabilir mi ki?

Sunucu:Siz ikiniz içki içtikten sonra nasıl davranıyorsunuz?
JJ:İçtikten sonra Minhwan birşeyleri devamlı tekrarlar.
MH:Evet eveet aynı şeyleri abilerime söyleyip dururum sonra da kendi başıma yemek yemeye giderim.

Seyrirci bizimkilerden Buing buing hareketi isterler

JJ:Buing buing mi? Sanki asıl misafir bizişiz gibi hissettim.
MH:O zaman hadi taş makas kağıt yapalım?
JJ:Kazandıım
Sunucu:Yapan kazanmıyor mu?
JJNee? (gülüyor) gerçekten mi? (gülüyor) buing buing



MH:Buraya quiz sorularıyla gelenlere soruyorum kız gruplarına sempati duyabilir miyim?
JJKafanda bir kız grubu var mı?
MH:Evet. A Pink.
JJ:Kim?
MH:A Pink'ten herhangi biri
JJ.Ayyy  Hoşlandığın biri var mı?
MH:Herhangi biri olur..Ahh tamam Bomi.
Minhyuk(kız sesiyle bağlanıyor) Merhaba.
JJ:bu apaçık bir erkek.



MH:Benim açımdan şahane olan şey bizlerden bir günlüğüne Dj olmamız istenmesi.
JJ:Neden biliyor musun? Hadi bırakalım da hyungun söylesin sana...çünkü biz Suju'daki hyunglarla aynı yurtta kalıyoruz da ondan değil mi?
MH:ah..ding dong ding


MH:Aslında bundan önce Seunghyun ve benim odalarını paylaştığımız yeni bir yurda taşınmıştık.Devamlı meşgul olduğunu söylüyor ve odayı da temizlemiyor.
JJ:Ahh Müzikal yüzünden yorulduğu için mi?
MH:Bahaneler..
JJ:Bahanlere mi? Gerçekten yorulmuyor mu yai?
MH:Gördüğüm kadarıyla hiç de yorulmuyor!!



JJ:İçtikten sonra öööyle geçmişi yad eder durur
MH:eğer Hongki abim dayanamzsa onu kendi haine bırakır..Onun yerine arabayı kullanacak birni bulur ve kendi kendine arabada uyur.Park yerine geldiğinde bile uyumaya devam eder çünkü arabadan çıkmak bile ona çok yorucu gelir.


Cr.FT Island Puerto Rico
Translator:Jh_ly
Türkçe Çeviri:FT'urkey ekibi

FTISLAND Turkey

FTISLAND'ın Türkiye'deki hayranlarına en doğru ve en güncel bilgileri ulaştırmak amacıyla açılmış internet sitesi

0 yorum:

Yorum Gönder

By Tüm hakları saklıdır. FTurkey Primadonna